Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 280 ggr
Cindy-
0

Det blev en "Indiandream"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I sena timmen har jag suttit här och fantiserat och "meckat" för att få ihop den här bilden.
För mig är det en ganska sorglig bild.

Jag har använt mig av en textur från Sxc.hu samt en egen bild (min syster). Det är första gången jag provar att använda en textur på det här sättet, och det var väldans kul :)

Kommentera gärna.

Dags att sova *gäsp*

laimer
0

Fin bild även om du tycker att den är sorgfull. Jag skulle snarare säga att den är tankeväckande. Bra jobbat och tack för att delade med dig av en inspirerande bild Glad 

må gott/mvh laimer

frukost
0

Håller med #1

Cindy-
0

Sant, tankeväckande är kanske mer rätt ord.

GunnarE
0

Tycker också att det är en bra bild, kanske du skulle sänkt opaciteten på texturen i ansiktet?

Cindy-
0

#4 Jo, det hade jag kunnat gjort, men jag ville att det skulle se väldigt "stenigt" ut.

Ansiktet ska inte vara så tydligt.

Men skulle vara kul att prova den varianten också!! :)

Fridoliin
0

jättehäftig, lite småsorglig också. jag tycker också att du kan testa att sänka opasiteten litegranna så att ansiktet träder fram lite mer :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Cindy-
0

#6 Ja jag har försökt med det, men jag vet inte. Tycker att den inte blir nåt bra då. Tänkte försöka en gång med att lägga texturen annorlunda istället och se om det blir bättre.

Jag ska "pilla" lite med den så får vi se. Tack för era råd, jag är väldigt tacksam över dem så jag lär mig det här nån gång *s*