Framed!
Fotade den här kissen igå och tyckte det var synd att jag inte fick med hela tassen.. så jag testade greja lite med den, men det är i princip första gången jag ger mej på att rita ngt på frihand (med mus dessutom skyller på det;P) Så kom gärna med kritik och förslag på förbättrningar, eller om jag bara ska lägga ner och acceptera en misslyckad bild:)
Före kommer här!
/Anna

haha den var jättefräck!! Tycker att du lyckats jättebra med att fixa till tassen och få en hel kisse *s* Kul bild 

5 points för idén och 5 för utförandet. Kunde inte ha blivit bättre så långt jag kan se.

Det där löste du på ett fiffigt och orginellt sätt, jättebra Anna! 

Jätte balt!! Bra!!
// Tomas

Snyggt jobbat Anna !!
Fiffig lösning på en bild som blev "misslyckad".
Bertil

Va kul att ni gillade idén! Jättetack för kommentarerna!:D
Bilden är sjukt snygg! Tummen upp ;)

Jättebra och kreativ lösning, blev en kanonbild

Hur häftig som helst !

Bra bild och himla bra ide. Den är hellyckad!! :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Nån som kan förklara hur man gör detta? verkligen hel coolt :)

ja jag kan ju försöka iaf:P Ramen har jag lagt på först med stroke och canvas size. sen har jag lagt på skuggningen på utsidan med dropshadow.. tassen som sticker ut utanför ramen har jag ritat dit sist.
MVH Anna
Hur coolt som helst:) Både ide och utförande.

Jattesnyggt!

Till skillnad från övriga tänkte jag börja med några småsaker jag reflekterade över…
Den ditmålade delen av tassen ger ingen skugga.
Tassen blir inte tillräckligt "stor" om man tänker sig att man spärrar ut de nya, greppande klorna. Verkligen en petitess och bara något jag såg efter att med ett stoooort leende på läpparna studerat bilden länge :)
Grymt bra gjort, underbar idé och som sagt - snyggt fotad svart katt. Mera!