Svartvitt och färg blandat?
Hur gör man med Photoshop CS3?

Ingen?
Eller förstår ni inte frågan?
Ja jag vet inte om det är nån skillnad på CS3 och CS2 som jag använder, om det inte är det så gör jag så här i CS2
Se till att du har svart som förgrund sen går du in på Övertoningskarta. Dit kommer du om du klickar in dig på den lilla runda vit-svarta knappen vid lager.
Välj övertoningskarta. Bilden blir svartvit. Sen tar du en pensel och målar fram det du inte vill ha svartvitt.

Nu förstod jag inte riktigt :S
haha….nä det är inte lätt alla gånger att förklara. Men det är alltså jättelätt att göra.
Nu är jag på jobbet, men jag tror det heter övertoningskarta. Det är den du ska använda. Och om du kollar nere till höger där du har din Lagerpalett. Så har du en liten rund symbol som är till hälften svart och till hälften vit.
Klicka in dig där……..då får du upp en meny, välj Övertoningskarta, och din bild blir genast svartvit. (Om du har svart som förvald färg naturligtvis)
Sen väljer du en pensel och målar på bilden. Då kommer färgen fram. Om du målar utanför så tror jag man ändrar till vit färg så målar man fram det svart-vita igen………..
Var det bättre förklarat?? *s*

Jag troor att jag förstår. Men ska testa nu.

Ja du ser! Det gick ju jättebra! 

Den var bättre än tuppen iallafall :D

Najs :)