kommentera ängel.

blev lite dålig kvalite nu när jag la upp den här, så hennes högeröga ( vänster för er) ser konstigt ut. men så är det igentligen inte. hennes öga är normalt. :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Himla söt :). Men jag tycker att det blåa på hennes byxor känns lite "fel" mot det vita och röda.
Annars gillar jag färgkombinationerna och att hon blev svartvit men att tröjan är lite färgglad.
Tycker att vingarna sitter för långt ned.
Annars SUPERFINT! :D

:D Tack :D
/Frida

Så himla fint. Fast det där på byxorna passade inte in… :/ Annars var det ursnyggt. Och en bra idé :)

jag kanske skulle gjort lite blå fjärilar också för att få färgerna att gå ihop mer
??
/Frida

#4 Tack så jättemkt :D
/Frida

Nej, jag tror att du ska ha kvar dom röda. Kanske prova att ta bort det blåa från byxorna?

Jättefint :) Men det kanske är någon som tkr att det är fint? Men tanken var fin med hela bilden :)

:) Putt :) :) :)
/Frida

Har du gjort den svartvit? Är iaf en bra svartvit bild. Bilden är söt, gillar den. Kan funka också utan så mkt fjärilar, funderar på om de gör att huvudpersonen försvinner lite… men bilden funkar!
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

#11 Ja, jag har gjort den svartvit :) tack.
jaa, bilden skulle nog funka utan fjärilarna, men jag tyckte bilden blev "för lite" då .. jag vill liksom ha något mer på bilden, så då fick det bli fjärilar :)
tusen tack för era kommentarer:D
/Frida
Jag fastna inte riktigt för den här bilden, den är alldeles för kladdig enligt mig. xD

#13 Jaha, smaken är som baken :)
/Frida