Vad tycker ni?
Hej, jag undrar vad alla tycker omden här redigeringen. Det blev väldigt dåligt ljus i bilden så jag redigerad med kontrasten, så vad tycker ni om bilden?
Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se
Instagram: @luckysheltie
Medarbetare på Sheltie ifokus
Original bilden
Riktigt snyggt om jag får säga mitt!:)
Hellu
Jag föredrar den redigerade framför originalet :)
Det enda jag kan påpeka är att den känns lite grynig. Men annars jättefin :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tack #2 #3 🙂
Superfin! Ett tips: Om du kan ta bort kopplet kanske den blir ännu finare! Inte vet jag:)
#5 Ja , jag har försökt ta bort koplet innan men då jag inte har photo shop eller liknande så blev det inte så bra…
Fast de är ju inte samma bild.. Kopplet är ju olika. Hunden sitter inte likadant så kolla gärna vilken bild du lagt upp xD
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
#7 Nej, jag vet, jag märkte det efter att jag la ut den. Men jag har inte kvar originalbilden, men den är tagen vid exakt samma tillfälle och hunden sitter faktiskt på samma sätt bara att han har ändrat lite ställning, det är bara att det ser ut som att hunden sitter och spanar ut mot havet på den redigerade bilden för egentligen kollar han mot kameran. Men jag la mest upp den bilden för att man skulle kunna se hur ljuset såg ut. Hoppas du förstår vad jag menar
#7 hoppas att det inte lär otrevligt, för det var inte meningen…😐
Absolut inte :)
Jag satt nämligen inte vid datorn när jag skrev det och såg inte att orginalbilden va så mycket ljusare än den redigerade!
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
#10 🙂