Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 234 ggr
Fotokanen
0

Thunder in the village

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I köpings fotobklubb så ska vi arrangera en tävling för mälardalens fotoklubbar, tävlingen heter Mälardalssalongen, och då är det första gången vi har en så kallad exprimentklass som man får göra vad man vill med bilderna men man måste ha tagit dem själv

Så här är mitt bidrag vad tycker ni?

Orginal

Fotokanen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen den jag gjorde

fotokrafs
0

God morgon! Skrattande

Jag tycker inte om åskbilden, blixtarna är väl bra men bilden är så mörk. För mig ser det inte ut som åska, då blixtoväder brukar lysa upp himlen/molnen. Hmm.. jag vet inget om åska men skulle de kunna se ut som på bilden precis då åskan slår ner? Undrar om du kan få regnet lite mer trovärdigt också, dvs regnet i förgrunden på taket ser lite.. Kan någon annan förklara kanske *s* jag ser inget vatten som rinner ner för tegelpannorna eller skvätter upp. Jag är fortfarande yrvaken bättre att någon annan kommenterar.. Flört

Fotokanen
0

okej tackar för kommentaren någon mer som har någon*?

Cindy-
0

Ja, jag tycker om den, men faktum är att jag tycker väldigt mycket om orginalet också. Båda är fina.

Häftiga blixtar du fått till. Har försökt själv men det blir inte alls snyggt.

Toltaren
0

Jag är inte jättebra, men du kan få min åsikt endå.

Bilden var liite mörk, men blixtarna var snygga! Om du skulle ändra något skulle jag nog vilja att blixtarna "lyste upp" bilden lite mer, alltså, att du lägger lite tunnt vitt runt dom eller nått…

Det var väldigt snygg så som du hade gjort utmed marken tycker jag! :P

Icecold Angel
0

När en blixt slår ner, lyser ju hela himlen upp, eller i alla fall molen runt om kring :P

Fotokanen
0

tackar för alla kommentarer =)