Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-avancerad
Läst 539 ggr
Essgarde
0

Fredrika...eh...monster?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jahapp, nu har Fredrika vart i farten igen. Och hon har skapat…eh…ngt av sig själv. Så vad säger ni, skulle ni vilja ha en sån här under sängen då? ^^

MVH Fredrika

Cindy-
0

haha, nej helst inte *s* Hon ser allt äcklig ut!! Snyggt :)

ElinSvensson
0

haha nej tack, (; snyggt ialf ;D

Mackan1000
0

haha jora , dej vet man ju e snäll iaf xD

waikru
0

toksnygg bild fredrika! det ser ju så verklighetstroget ut så de är galet åt det speciellt på handleden :O  den som inte vill ha en sån under sängen måste vara galen. lite trasig, men helt söt!

Essgarde
0

tack ^^ men faktum är att jag faktist der ut så här osminkad XD lr ja, kanske inte riktigt. men de är inte långt ifrån ^^

GunnarE
0

Du, jag brukar kolla mig själv i spegeln varje morgon, då kan man snacka mardrömSkrattande I jämförelse så visar din bild en skönhet.

(Riktigt snyggt jobbat)

frukost
0

Jättesnyggt! :) Men det är helt ok att du flyttar in under min säng, då får ju karl den kuslige lite sällskap ;)

Fallande
0

Läskig! *Springer åt andra hållet, bort från Fredrika!*

Läcker bild! Tycker verkligen om den, får man se orginalet?

Mvh Sara

Essgarde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mkt alla! =)

Här kommer orginalet^^

joelowe
0

Jag gillar ögonen, dom har du fan lyckats med…..Själv tycker jag det är svårt att lyckas med såna ögon

Essgarde
0

tackar tackar! ^^

Fotokanen
0

Mycket bra gjort =) och man vill definitivt inte ha den under sängen då skulle man inte kunna sova. Går det att sätta in den i någon kuslig mörk miljö?

Essgarde
0

tack =) hade en tanke på att byta bakgrund men hittade ingen passande så lät den vara så

AndersT
0

Gillar denna! Tycker du har fått fram en enkel och ändå väldigt snygg effekt!!!

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Essgarde
0

Tackar ^^

Lotta_A
0

Skitfin bild. Ögonen vart riktigt riktigt bra ju. Dock sitter jag och funderar på om den skulle bli finare om du tog bort näsblodet? hmm