gimp
Vart finns GIMP att ladda ner säkert? Nån som kan länka? :)
Om du googlar på GIMP så får du många olika ställen där du kan ladda ner programmet. Jag vet inte vilket som är bäst.
Men här är en av länkarna i allafall.
Tack! :)
Hur använder jag de då? De finns bara en setup, vidplay, optimizer pro och PC speed up…
#3 Hur menar du med : Hur använder jag de då?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Ja kom inte in på de och med den länken kom en miljon virus… ja va dum nog att inte kolla innan så nu behöver ja endå inte veta då ja inte har nån dator att använda de på…. :( (och nej, jag skyller inte de på nån. De är mitt fel men ja är så frustrerad över de bara så de kan "låta" fel…)
#6 Vilken länk fick du virus från?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Men vaddå! Fick du virus?? Det låter inte bra alls!
Länken jag gav var jag ju själv inne på. Och den gav i iallafall inte mig något virus. Var det min länk? Vad har du för virusprogram?

Kan det vara virusprogrammet som varnar för att GIMP-filen kan innehålla virus? Inte nödvändigtvis att den gör det…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Var kom du inte in och var laddade du ner ?
När man laddar ner från Softonic brukar man få med en hel del oönskade program men det är inga virus. Det är bara att avinstallera. Jag har aldrig fått virus när jag laddat ner där. Jag har även laddat ner från Gimp' s hemsida utan problem.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Bäst att alltid ladda ner och installera direkt från utgivaren av program
Med softonic, cnet och andra får man ofta precis som beem påpekar en hel del andra program (PUP:s) som man inte vill ha.
En del av dessa kan om man har otur vara svåra att få bort.
Har själv varit ute för detta att man via Revo uninstaller eller Windows egen avinstallering tar bort ett PUP som sedan återinstallerar sig själv igen.
Nåväl, skannar men med Malwarebytes så brukar den ta bort alla PUP:s.
Bästa hälsningar,
Bertil