Förslag om Gimpartiklar
Hejsan.
Tänkte höra med alla er som använder GIMP om ni har något förslag till artiklar ? Finns det något ni skulle vilja vet lite mer om där? :)
Kom med alla förslag ni har :)
Som ni förhoppningsvis har sett så är där ju 2 nya artiklar där jag går igenom verktygslådan och färgfliken. :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tänkte lyfta fram denna tråden igen, då jag sett att där har kommit några nya Gimpanvändare 🙂
Så har ni några förslag så skriv dom här så ska jag försöka få ihop något 😛 Det tar kanske lite tid innan den kommer upp, men det kommer 😛 hihi.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Nu har jag varit ifrån allt som har med bildredigering en bra tid men skulle vilja komma igång lite smått igen. Och det är alltid roligare att hjälpa och visa andra(tycker jag i alla fall) så jag tänkte höra med er om det finns något inom GIMP som ni vill ha lite mer "tutorials"/artiklar på! Skriv det då här så ska jag göra mitt bästa för att göra en bra artikel till er 🙂
/ J