Före-Efter Lejon!

Men åh vad fin den blev! Ja han förtjänar verkligen en bättre miljö, han ser så ledsen ut.
Jättefin blev den 
Kanske skulle passa bättre med annan skog än barrträd, men jag håller med ovanstående. Mycket bättre miljö än den var i från början. :-)

Ja, jag hade nog hellre velat sett honom på savannen. men annars bra gjort

tror inte man behöver vara i afrika för att få ett lite mindre svenskt foto. fotade bakgrunden till denna bilden kl 4 på morgonen några hundra meter från där ja bor. fotade zebran på kolmården och la in den i bakgrunden. tycker det är ganska trovärdig miljö för zebran iaf, trots vädigt svenskt landskap^^

#7 Jättefint, och härliga färger :)

Tack så mkt ^^ ja de är inte så svårt egentligen. så ut o leta efter en bra bakgrund att fota. eftersom jag var uppe vid soluppgången så fick jag det gula ljuset automatiskt, men annars äre ju bara att photoshopa lite, så har man de där ^^

ok, ja de förstår jag då. men det borde som sagt iaf finnas en stockbild som passar

OKAY!!! Här kommer djurens Konung i ny tappning
….
Gillar själv denna version bättre!
Bakgrunden tagen från www.sxc.hu

Hehe liiite kvalite´skillnad på de ihopklippta bilderna :)

det är mer kontrast på bakgrunden än på lejonet och vinkeln på lejonet och bakgrunden passar inte riktigt ihop. testa igen med en annan bakgrund och försök få det att se mer verklighetstroget ut =)

men ge inte upp, de är bara o kämpa tills man har kläm på´t. försöker bara hjälpa dig, för vet att du kan =)

man blir lätt blind när man håller på med bilden. det är därför du lägger upp bilden här, för att vi ska tala om vad vi ser i den. det är det man lär sig på ^^
Bullan, det är INTE pinsamt!!
På´t igen bara! 
där hörde han hemma.
Ska se om jag hittar ny bakgrund idag…