före o efter mont.
Dina kattbilder är så söta :)

Skulle noog jobba mer med friläggningen, katten ser ut att ha bumullspäls :) katter är väl inte det bästa motivet när det gäller friläggning men ska man så ska man :)
#2 Roligt att du gillar dom
#3 Vet vad du menar, det är ett krux med dessa vita "bommulskatter"
Till en viss del får jag skylla på dataskärmen,när den står på normalinställning blir den så ljus att det sticker mej i ögonen,det klarar jag ej av,pga.detta har jag låtit ställt ner ljusstyrkan så jag jag kan "jobba" med den.Sedan blir det i sin tur för ljust på andras skärmar
hmm.
Kan säga att jag har en plattskärm acer AL1916W.Vet att andra kan tycka att normalinställningen är ok.

>"Kan säga att jag har en plattskärm acer AL1916W.Vet att andra kan tycka att normalinställningen är ok."<
Tror jag förstår vad du menar, heliotropes. Har en laptop där hela datorn är en Acer. Skärmbilden kan jag inte justera på något annat sätt än att öka-minska ljusstyrkan. Det finns absolut inget reglage för att påverka kontrasten !!! Höll på att leta mig galen innan jag fick reda på från Acer att: "nää…. det går inte ….". Fick till slut lösa det med hjälp av Adobe Gamma (Kontrollpanelen).
Å andra sidan har jag inte lappen för att göra bildjobb med, men det är frustrerande när allt är åt helsike för ljust och kontrastfattigt.
#5 Ja..Skulle man jobba professionellt med sådant här skulle inte skärmen vara acceptapel,tur att man inte är det
ett proffs alltså.
Det blir även ett omvänt problem med att ha ljuset nerställt,ex.svarta katter ser jag inte ansiktet på,vissa mörka bilder som skickas in här blir så mörka att nästan hela motivet döljs.Ska jag se den rättvist måste jag ljusa upp bilden.
Detta är ett problem som man får leva med,tills det är dags för en ny skärm.