Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-avancerad
Läst 559 ggr
Bullan
2007-09-18 16:15
0

Kritik önskas!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte ge denna som en present till en vän som har uppfödning på Mopsar! (…ska skriva ut den då givetvis)

Är det något som behöver justeras m.m.?

(Bilden tagen från www.stock-xchng.hu)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cindy-
2007-09-18 16:19
0

Nämen så söt!!! Jag tycker att du verkligen har gjort en fin bild av den lilla "Puggen" Glad

heliotropes
2007-09-18 16:45
0

Jag tyckte att den var både skärpt och stilren.Och vilken sötnos till vovvsing:)

Eva // medarbetare på Perser

[Wriiist]
2007-09-18 18:28
0

skulle man kunna få se orginalet??

Bullan
2007-09-18 18:54
0

#3 Jo…som sagt, hämtad på xcu…är inget avancerat jag gjort med bilden!

Kritiken vill jag ha för att kunna korrigera till "fel" som jag inte sett själv…tex annan beskärning, ram m.m…INNAN jag skriver ut den och ger bort den! Har en tendens att bli "blind" på det jag gör iblandOskyldig

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cindy-
2007-09-18 18:57
0

Titta till höger, ungefät nere vid Puggens hals. Ser ut som det är lite färg kvar från pälsen där.

Bullan
2007-09-18 19:00
0

#5 :) Tackar…det hade jag inte sett om du inte sagt det…var tvungen att vinkla skärmen flera ggr för att kunna se det! Du har helt rätt!!!! Men hade synits ordentligt på en utskrift :(

Cindy-
2007-09-18 19:15
0

#6  Ja jag såg det inte heller första gången jag tittade. Men som du säger, visst hade det synts på en utskrift. Och det hade ju inte varit så kul när man ska ge bort det.

heliotropes
2007-09-18 19:57
0

Det missade jag helt,jag drunknade väl i ögonen på vovvsenSkrattande

Det är ju jättelätt att missa "saker" när man har jobbat med det länge,när jag ska vara självkritisk på det jag gjort måste jag "lägga" ifrån mej det jag har jobbat med,helst ett par dagar och sen ser man med andra ögon,det kan bli både ahá och nä´äFörvånad

Ibland är man lite för hård i sin självkritik på gott och ont,det har jag märkt under mina ca:30år som tecknare.Fundersam

Eva // medarbetare på Perser