Grunge grej :)
Var ju bara tvungen att testa Grunge på mig själv igår. Har aldrig provat den varianten förut.
Men det var kul faktiskt! Kommer absolut prova igen :)
Har inte sett så många Grungevariationer, skulle vara kul. Är det nån som har nån att visa upp??
Kortet här är taget på halloween för ett par år sen.

Snyggt Grunge-at !
"Gränsen" mellan vad som är grunge och inte är nog rejält obestämd, så det finns nog en hel del bidrag här som skulle kunna ha etiketten Grunge - även om dom inte har det. Men det ska bli intressant att se om du har startat en ny teknik-tråd med det här inlägget …

Ja Jiger, jag är jättenyfiken! Skulle vara så kul att få se andra Grunge-grejor :)
Jag har enbart gått efter Moderskeppets teknik. Tyckte det var kul. Valet av bild kanske inte var den bästa, men har just ingen som passar för Grunge.
Men jag vill gärna prova fler, och det kommer jag att göra :)

>"Valet av bild kanske inte var den bästa…"<
Den var väl bra. Dessutom ofarligt att grunge-a sig själv. Ingen som blir stött för att man gör det.
#3 haha nä det är sant. Man vill ju inte göra sig ovän med nån *s*
Tog 72 kort på DiLeva idag.
Med solen i ögonen, darrande händer och knuffande folk så gjorde jag ett tappert försök att få till några bra kort.
Fick slänga de mesta, behöll några som blev skapliga, men tyvärr inte bra.
Testade Grunge på ett av dom. Känner nog att det blev lite FÖR MYCKET!
Borde jag tagit bort det svarta över hans gitarr?
vart har du lärt dig göra det där.. har du nån länk? :P
#5 snyggt ;D

Grungea "över-ideologen" DiLeva .. ? Öhhh… ok … Radikalt grepp ..
Allmänt skulle du nog kanske dämpat det svarta i gitarren, som du säger.
#7 Okey, jo jag förstår det. Det hade såklart sett bättre ut. Kände nog det själv, men samtidigt så var jag osäker.
Men jag testar igen och igen*s* Det är inte så lätt när man ska välja motiv som den här tekniken passar för. Men jag får leta i gömmorna :)
Om man får till det bra så tycker jag att det är snyggt. :)
Julliz, om du går till länkar, och sen väljer Moderskeppet. Så hittar du där inne hur man gör. Du får beskrivet steg för steg hur du ska gå till väga. :)
TACK! :D ska kolla det :)