Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 229 ggr
Alberta
0

Före o efter - brådis på stan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ett foto som är lite omöjligt men jag gillar det ändå. Lite kul att de två männen går åt varsitt håll men jag tog en annan beskärning.

Så här ser det ut före.

Alberta
0

Jag grejade med filter och kantlinjer. Tog mannen och bakgrunden var för sig.

Någon som vill tycka till? Vad kan göras bättre?

Cindy-
0

Jag tycker du har gjort bilden cool. Gillar att du ändrat färgerna på honom, det ser snyggy ut tycker jag

Du har rensat bilden från en massa onödiga tråkiga saker. Bl.a har du fixat till det blå parasollet och tagit bort det röda märket.

Jag tycker i stort att bilden blev mycket bra. Kanske skulle jag lagt på lite mer skärpa på killen, men det är som sagt en smaksak.

Jag gillar bilden :)

Alberta
0

#2 Tack Cindy.

Det lustiga är att killen nästan ser ditklistrad ut, fast han inte är det. Det gjorde jag genom rörelseoskärpa, men det skulle jag kanske hoppat över.

Cindy-
0

#3 Ja du, jag vet inte. Kan det bero på färgen tror du? Blir det nån skillnad om du använder photofiltret?

Alberta
0

Nu har jag förenklat en o det kanske blev bättre.

[Julliz93]
0

Mycket bättre :)

Cindy-
0

Ja det blev det faktiskt. Snyggt!!

Alberta
0

#6 och #7 Tackar, tackar. Helst skulle jag velat ha lite mer luft till vänster men då får jag ta om det i från början …..

Jiger
0

Hmmm…  Järntorget i GBG - om jag inte är i helt fel stad … ? Skrattande

Kul grunka och bra Photoshoppat, men som du säger - det hade inte gjort ont med lite luft till vänster ….

Alberta
0

#9 Tack för kommentaren. Visst, Järntorget, 10 points!

Jiger
0

#10 Har man gått förbi den fontänen varje dag i 15 år så känner man igen den, även om det bara är en liten del av den..   En stor del av dom 15 åren bodda jag i Haga - innan det revs/byggdes om.

Tackar för 10 points !  Skrattande