Guds hand...
Det här är en staty som kallas för "Guds hand".
Jag fotade den i helgen när jag var ute på fotarturné *s*
Nu är det så att jag känner och tycker att det fattas nåt i bilden.
Några häftiga blixtar struntade jag i efterssom jag är alldeles för dålig på bilxtar. Men det känns tomt på nåt sätt.
Är glad för förslag :)
Hm, ser att den ser väldigt mörk ut. Borde kanske ljusat upp den lite?
Jaha, den är liiiite mörk. Den stora skuggan på låret tycker jag ska bort. Fokus har du lagt mitt i handen, så det är där ska hända nåt.
Ska det va dramatisk kan du kedja fast foten i ett finger. Jag kan inte se hur det är med hans högerfot; där är det mörkt.
Sen finns det 'manna från himlen' som handen inte lyckas fånga, utan hamnar i 'Guds hand'. Hur 'manna' ser ut vet inte jag.
Ska du göra något tvärtom o roligt så har ju mannen ett väldigt bra jojo-finger :P
Du har säkert kommit på nåt själv sen du gjorde bilden. 
Tack Alberta för dina synpunkter. Det uppskattas :)
Nää jag har inte kommit på nåt annat förutom att jag inser att bilden är helt kass. :(
Skuggan på benet som du pratar om går kanske att ljusa upp lite. Men den skuggan har jag själv inte lagt dit.
Jag ser att skuggningen på killen inte stämmer med bilden i övrigt, och jag var så trött igår kväll när jag gjorde den så jag såg inte vad som var fel. Bara att det var nåt som inte stämde riktigt.
Får se om jag gör om den helt och hållet, då även med annan bakgrund.

Bakgrunden är nog ok om bara hela bilden ljusas upp. Prova med det först och se hur kontrasten blir. Sedan går det nog att få ett par hundra idéer - varav några är genomförbara.
#4 Okey, ja det är möjligt att den kan bli något bättre om jag ljusar upp honom. Jag ska prova, annars gör jag om den.
Jag gillar statyn annars, tycker den är fin.