Slutar som sajtvärd.
Hej alla!
Från månadsskiftet kommer jag att sluta som Sajtvärd här på bildredigering och enbart finnas kvar som medlem.
Detta beror på att jag har väldigt hög arbetsbelastning i mitt företag. Jag har precis skrivit ett sexmånaders heltidsavtal med ett företag, paralellt på kvällar & helger kommer jag dessutom att driva mitt företag med bildredigering. Förutom detta läser jag även trekvartsfart på universitetet (digital bildbehandling) och försöker även umgås lite med min familj. Det är lite mycket…så det jag offrar är bland annat forumet härinne.
Jag har byggt upp den här sajten från start och är väldigt stolt och glad över vilket gensvar det har givit, det har varit jätteroligt att lära känna alla och delat våra kunskaper och erfarenheter kring vår gemensamma hobby. Det känns lite tråkigt att behöva lämna er men mitt företag & familj måste gå i första hand, det tror jag ni alla förstår.
Som tur är så tas min roll över av en mycket duktig, trevlig och driftig person vid namn Sphinx, han är verkligen rätt person att axla det här, det kommer att bli jättebra! 
Jag kommer som sagt att finnas kvar som medlem men inte så aktiv som jag tidigare varit. Vill passa på och tacka er alla för en jätterolig tid och önska Sphinx varmt välkommen som Sajtvärd 
Ha det bra allihop
Mvh Ingela
naw så synd ingela ! men man får lycka till på vägen iaf och hoppas få se nått ifrån dej lite då o då iaf =)
Har full förståelse för situationen som du beskriver, och att du väljer att lämna detta. Självklart betyder familjen mest, och man vill hinna med att umgås de stunder man är ledig.
Men trots att alla här säkert förstår, så kommer du vara saknad av många.
Du är otroligt duktig på din sak, och du har kommit med bra och roliga ideer och tips. Och du har alltid varit trevlig.
Men som du säger så kommer du fortfarande vara medlem. Och vi får se dig här ändå ibland :)
Jag är helt övertygad om att Sphinx kommer att klara av sajtvärdsrollen galant!! Så självklart hälsar vi honom välkommen!! Och du kan känna att du lämnar över till rätt person.
Önskar dig lycka till Ingela, med allt.

Ja, vad säger man ? Livet går vidare. Du startade BiF, det har utveckat sig med rekordfart och verkar ha en egen, organisk utveckling nu. Lycka till med dina nya utmaningar ! :)
Lämna oss?
Livet är fullt med prioteringar, man skall hinna njuta också.
Jag har inte varit medlem så länge, men tycker mig se att du gjort ett bra jobb Ingela.
Jag tackar och önskar Sphinx lycka till.
Full fart och fläkt låter det som ;) Jag tror jag pratar för alla när jag säger att vi är glada över den tid vi har fått ha dej som Sajtvärd!
Du har verkligen gjort ett toppenjobb med det här forumet, och hjälp mej en bra bit på vägen i min utveckling! det är jag tacksam för! :)
Spinx kommer säkert göra ett jättebra jobb som din efterföljare.
Tack Ingela och välkommen Spinx! :D

Ojdå, tack ska ni ha allihopa. Mitt liv är som en karusell, det går undan i svängarna, minst sagt 
Sphinx kommer att bli en bra Sajtvärd och jag kommer finnas som stöd så länge han behöver.
Kul att ni känt att sajten varit till nytta för er, det har den även varit för mig och den fyller en funktion helt klart. Det var lyckat att starta den.
Jag kommer att titta in med jämna mellanrum så helt & hållet försvinner jag inte 

Allt är redan sagt, tack Ingela för allt jobb du lagt ner och välkommen som sitevärd Sphinx du kommer utan tvekan göra ett mycket bra jobb!

Ja du har varit en exemplarisk Sajtvärd. Lycka till med de nya uppdragen.

Tack Ingela för ditt kanonjobb!
Du verkar ha fullt upp.
Klart man förstår att man måste offra vissa saker.
Hoppas man ser dig lite då och då här inne.
Lycka till med allt!!
Time Flies som Vaya Con Dios sjöng, allt har sin tid och då & då måste man se över schemat lite.
Hoppas det går bra med allt och Sphinxarn kommer säkerligen ro vidare båten med glans, på nått sätt vet jag det ;)
Ha det bäst!