Ny sajtvärd
Från och med idag, nu, tar jag över som Sajtvärd från Ingela. Jag fick möjligheten när Ingela inte hinner fortsätta med värdskapet.
Först vill jag tacka Ingela för allt jobb hon lagt ner på att bygga upp detta forum. Det är det enda i sitt slag i Sverige, åtminstone som jag känner till, och jag tycker det är tråkigt att hon slutar eftersom hennes engagemang inom området är stort och kunsakperna stora. Fast kunskaperna får vi nog ta del av ändå när hon är inne på forumet :) Tack Ingela!!!
Lite kort om mig: Jag är snart 47 år, har hållt på med Photoshop i sex år och har framförallt sista året ägnat mer och mer tid åt bilder. Jag gillar mest olika montage/manipluationer, men håller på att lära mig redigera bilder på ett mer traditionellt sätt också. Annars jobbar jag inom sjukvården som sjuksköterska.
Sajten kommer inte förändras för att jag tar över, utan utvecklingen kommer att fortsätta sakta och säkert - som Ingela har drivit sajten. De bitar som finns idag kommer att finnas i fortsättningen också. Några idéer har jag och de kommer att introduceras och testas för att se om de fungerar.
Som värd har jag ett ansvar för att sajten fungerar, jag har ett helhetsgrepp över det som händer här. Jag har varit medlem på en del ställen tidigare, men inte på något av dem har jag upplevt stämningen så god som den är här. Och jag tänker jobba för att den goda stämningen ska finnas kvar. Alla är välkomna här, ung som gammal, nybörjare som proffs.
Jag är också beroende av er medlemmar för att sajten ska utvecklas. Har ni idéer och tankar om vad som kan förbättras och/eller förändras kan ni skriva till mig eller öppna en tråd i forumet.
Till min och vår hjälp finns några Medarbetare på sajten: En av dem är ny som Medarbetare, nämligen -Cindy- De andra är GunnarE, Fotokanen och Madde. Tillsammans ska vi fortsätta arbetet som Ingela påbörjade.
Anders
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Känns som en stabil arvtagare, grattis Sphinxarn!
Hette inte du sphinx eller nått? xD

Det är samma person :) sphinx och Anders.
#1 Tack!
#2 Hoppas livet lever väl med dig! Dina kommentarer saknas :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Det känns som att du är absolut rätt person för det här! Och det kommer gå jättebra!