Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 563 ggr
SilverTail
0

snälla någon?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

någon som har ett bra program för att kunna zooma in jätte mycke på en bild med ganska dålig upplösning…?? har sett ett skumt huvud på ett hus som är tillsalu..  har gått förbi utanför och det finns inget som kan göra så att det ser ut som ett ansikte längst ner i fönstret…

Kavitha
0

Har tyvärr inget bra svar, men måste säga att det lät väldigt läskigt och förstår att du vill kunna zooma in så man kan få en ordentlig titt. Tror du det spökar där?

[Wriiist]
0

har du sett att det ser ut som om det är en till i det andra fönster (till vänster sed framifrån)

SilverTail
0

har inte hört från någon att det spökar där.. men vi brukade rida förbi där mycke innan och det har nästan alltid varit folk där på dagarna men inte så många på kvällarna.. har varit lite sugen på att köpa stugan för den har varit ute på hemnet ganska länge.. men nu vet jag inte om jag vågra.. :)

pellepiano
0

I Photoshop kan du ju "zooma" hur mycket som helst. Men om det blir tydligare vet jag inte.

[Wriiist]
0

jag försökte.. men de gick inte…

Jiger
0

Såhär ser det ut inzoomat till 400 % och uppskärpt så mycket jag kan göra innan bilden "spricker".

Tycker nte det ser ut som ett ansikte. Snarare som en fotogenlampa eller något annat föremål.

[Wriiist]
0

den e ju jätte liten fortfarande

Jiger
0

Bättrre nu, Wriist . ?

Jiger
0

… eller ska vi ta den ännu större ?

[Wriiist]
0

de va lite bättre ;)

Jag måste hålla med dej, det ser faktist ut som en fotogenlampa

waikru
0

haha tur att vi har Jiger som kan rädda oss från alla spöken och otyg XD

SilverTail
0

hehe jaa det kan det säkert vara(fotogenlampa)  men jag är ändå lite fundersam..heheFlört