Ny medarbetare - Cindy
Många här känner redan igen mig, med då jag nu blivit Medarbetare här på bildredigering så vill jag ge en liten presentation av mig själv.
Jag heter alltså Cindy. På dagarna driver jag ett industriföretag tillsammans med min dotter inom ytbehandling. Vi är ett litet företag med 7 anställda.
Jag har alltid varit intresserad av att skapa. Och i mina unga år tecknade jag väldligt mycket. Skapade även saker i lera, gjorde blomsterarrangemang osv.
För fyra år sedan kom jag för första gången i kontakt med photoshop. Det var en gammal version av element. Jag lekte mest, förstod inte riktigt hur de olika funktionerna skulle hanteras. Så det var mest på kul.
I somras köpte jag element nr 5, och det var ett riktigt lyft tyckte jag då. Men när jag strax efter det gick med i detta forum, och blev mer aktiv i mitt skapande, så upptäckte jag snart att mitt element inte fyllde de funktioner jag ville. Nu jobbar jag i CS2.
När jag registrerade mig här på iFokus bildredigering så gjorde jag det för att lära mig av andra, och för att utvecklas inom området.
Att jag nu blivit Medarbetare förändrar inte saken. Jag kommer fortfarande lägga ut bilder för kritik och omdömen. Jag har mycket att lära.
Som nybliven medlem här, tyckte jag att jag blev väldigt bra bemött av er andra. Och det vill jag tacka för. Det var roligt att lägga ut bilder för kritik. Och jag har lärt mig massor av er.
Jag vill att sajten fortsätter att vara så här trevlig. Och att alla nykomlingar ska känna sig lika välkomna som jag gjorde, oavsett kunskapsnivån inom bildredigering.
Jag vill också tacka för förtroendet, att jag blev tillfrågad som Medarbetare. Jag ska göra mitt bästa, och hjälpa till där jag kan. Och framförallt försöka behålla den goda stämning som finns här.
Alla ska känna att det är trevligt, roligt och lärorikt att logga in på iFokus.
//Cindy
Vad roligt :)

välkommen till gruppen =)
Hej, vad kul! Hur länge har du varit medlem på sajten? Du är verkligen en aktiv medlem så att vara Medarbetare passar dig säkert och oss utmärkt :-)

Välkommen i gänget! 
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Härligt se att det lever vidare på sajten :)
Grattis Cindy!
Tack ska ni ha allihop! 
Det ska verkligen bli roligt. :)
#3 Jag tror jag blev medlem någon gång under augusti månad.

Welcome Cindy!
Kul att du valde bli Medarbetare, håller med Bullan du är ju så aktiv så det känns som om du varit det ett tag
Tack Ingela 
Jo, stämmer nog att jag tillbringat en del tid här på forumet, men det är för att jag tycker att det är skoj.
Och det ska bli roligt att hjälpa till.

Grattis Cindy! Du är så himla duktig och aktiv, som sagts tidigare här i tråden, full av idéer och kreativitet, dessutom mycket trevlig och vänlig i alla dina kommentarer, ett mycket gott val mao,,,önskar dig, Lycka Till!
#11 Tack snälla 
Det kommer att bli trevligt o kul med dig som medarbetare Cindy! Grattis! Kan bara instämma i de övrigas kommentarer och positiva omdömen.