Inbjudningskort.... blir galen!
Seriöst fick ett jobb av en bekant (vi byter tjänster med varandra) angående att jag skulle fixa inbjudningarna till hennes 40 års fest i Photoshop… varför vet jag ej och fick bara en text och jag fick NOLL inspiration öht..
Har jag för somrigt tema med björkar m.m så blir det för student aktigt, har jag blommor/chabby chic så kan det uppfattas mer damigt än hon vill (hon är ju ungmö)… tänkte retro siffror, svart bakgrund "guld bokstäver" som "40" osv men det kanske är lite ungdomligt som gör att man tänker på en nattklubbs fest mer än trädgårds party med middag…
Har dragit ut på detta länge och MÅSTE nu fixa detta men har inga idéer - om hon ändå givit mig ett önskemål om tema eller något 😭
Är det inte lättast att fråga henne?
Men något sånt här kanske? (ta inte bilderna bokstavligen utan dom är mer bara som en inspiration för hur man kan göra)
http://www.stockami.com/tz/6229/89698/stock-illustration-colorful-party-invitation-card.jpg
http://www.noteworthyonline.com/blog/wp-content/uploads/2011/11/Rehearsal-Dinner-Invitation.jpg
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
40 år? För ungdomligt? Tack för den du. Än har vi inte ena foten i graven och 40 årsfester kan vara vilda tillställningar. 😎
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 frågat får inga svar.
#2 hmmm den med besticken var intressant, lite vektor tema kan vara nice :)
#3 Jo jag vet mitt ex fyller 42 i år så är absolut inte den som anser att 40 åringar är gamla men man kanske inte vill dela ut en fjortis inbjudan till sitt 40 års party? 😃https://www.google.se/search?q=sweet+16&biw=1920&bih=985&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LytqVeL2McmasgHN2ICIAg&ved=0CB8QsAQ#tbm=isch&q=sweet+16+invitation
:)
Jag är 20 år gammal och festar med min mamma och pappa samt deras vänner. Vi snackar alltså 40 - 45+ men nog fasen är dom lika vilda som vi yngre är. En del är till och med värre, haha!😉Jag skulle ha valt en inbjudan som ger en skämtsam ton, alltså typ en fjortisinbjudan för att liksom säga "Vi kan vi också!" 😃
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Beror ju mycket på, jag själv har aldrig haft vänner som är i min egna ålder dvs 20-30 år utan de flesta har vart 36-50 år men nu senaste året har jag hittat yngre vänner samt att min sambo är 30, en del är jätte ungdomliga och andra inte.
Anledningen till att jag är lite små kinkig med ålders delen är för att hon själv har åldersnojja, ensam i hela sin bekantskapskrets med att ej ha barn/man, lever för sina hundar och bor väldigt avskilt och hennes vänner dyker inte alltid upp.
#7 Jag har inget minne av att jag ska ha en fest? 🤔 Bor avskilt med mina hundar och är barnlös singel som snart fyller 40, ingen åldersnoja dock. 😃
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#8 själv valt får jag hoppas för det är inte riktigt så i detta läge.
#9 Jupps!