Sjömonster
Nu är jag riktigt trött, och klockan har passerat läggdags för längesedan för min del xD
Men har jag väl börjat kan jag inte sluta. det var meningen att jag skulle försöka att göra en alien, men det blev i slutändan en bläckfiskliknande sak.
:)
Godnatt på er allihopa! *GÄSP*
Kanske en bläckfisk-alien med vackert hår :)
Tycker det var en rolig bild även om det kanske inte direkt ser ut som e alien. Fast å andra sidan. En alien kan nog se ut lite hur som helst… som en bläckfisk exempelvis.
Ja håret stör jag mej lite på men hade jag gett mej itu med det hade jag inte somnat förrän tre - fyra igår, hehe.
egentligen så är bilden en bild min pojkvän tog igår för att vi skulle sälja en peruk (därav håret) och jag ville inte ha med mitt ansikte så då skulle jag ta bort ögon näsa och mun, och jag tänkte jag gör det lite snyggt i photoshop istället bara för att sätta en svart ruta där. Såhär såg det ut mitt i den processen och såklart började jenny kladdavidare xD
Okey Jenya, jo jag förstår att du kände att du ville spinna vidare på den bilden i PS :)
Ett porträtt :D
#4 Hon ser riktigt läskig ut. Ansiktet ser hårt ut…som marmor. :) Henne springer man inte omkull hur som helst *s*

Snyggt jobb, Jenya !
Ser ut som en blandning mellan "Stargate Atlantis" och "Pirates of the Caribbean" (kaptenen på Flying Dutchman)..
#Tack Jiger! :D
*Googlar på kaptenen på Flying Dutchman*:)

Googla på Pirates of the Caribbeans 2 eller 3 istället. Kaptenen på Flying Dutchman heter/hette Davy Jones (tror jag).