Piren Före-efter
Den här bilden fick jag joxa med en hel del för att få som jag ville.
Bytte ut himmel, färgade vattnet, la textur över hela bilden. Det blev en hel del penseljobb.
Huset och fyren var hopplösa. Gick inte att skugga. Fick lägga färg på det.
Äntligen färdig, men den känns tyvärr inte värd tiden jag la ner.
Bild från ImageAfter och textur och himmel från Sxc.hu
Originalbilden

Woooh, väldigt snygg Cindy! :) Fint beskärt, det centrerar verkligen vad som är viktigt på bilden. Bilden var för mig helt ointressant, nu är den rena motsatsen ;)
Tack ska ni ha båda två. 

huuua! va snyggt!! :o) du gör vanliga bilder till konstverk!

Japp, håller med Kajsa…konst med stort K :)
Jag väntar med spänning på en tutorial ;)
Tack, va roligt!!! 

ja precis Ingela! vi vill ha en tutorial på detta Cindy! :)
Ja Kajsa, det kommer. Inte just på denna bilden. Men jag använder mig i stort sätt av samma arbetssätt på alla mina bilder så bildval kanske inte spelar så stor roll.

de ser vi fram emot! :)

Jätte snygg, gillade besäringen! :)

Tutorialer är kul för att man lär sig något nytt :D När kommer den?
Den kommer så fort jag blir färdig. Det tar lite tid att få ihop det. Men den kommer.

ÅÅ vad roligt,,ser fram emot den. Snyggt jobb Cindy, är verkligen roligt/lärorikt att se alla dina fina bilder du lägger upp här, man blir lika glad varje gång! :)
#14 Tack snälla du, det gör mig glad att du tycker om mina bilder. Och självklart inspirerar det mig! 
Snyggt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
-Cindy-. De va verkligen läckert :)
#16 #17
Tack så mycket :)

Hej Cindy, tänkte bara höra hur det gár med din tutorial, *väntar med stoooooor spänning* 
#19 Om det går som planerat så är den ute på söndag. :)
Men till alla er som väntar på den här tutorialen, vill jag redan nu säga att det finns väldigt många olika arbetssätt att använda för att förändra eller snygga till en bild.
Och den här tutorialen är ett av dom arbetssätt jag brukar använda. Allt beror på vilken bild jag använder och vad jag vill göra med den.
Men jag hoppas ni kan få glädje av den