Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: fotomanipulation
Läst 567 ggr
Cindy-
0

Ibland kan man inte bestämma sig...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag höll på med en barnbild. Sen började jag lägga till saker i bilden, och då fick jag en black out och visste inte vilken av dom jag skulle välja.

Jag la ut den här bilden på Facebook och bad mina vänner om hjälp.

Cindy-
0

Denna kom helt klart på första plats med flest röster.

Cindy-
0

Den sista bilden går helt bort. Men eftersom jag inte kan bestämma mig vilken av de två första jag vill ha kvar så bestämde jag mig för att behålla båda. 🙂

Cindy-
0

Stockbilder jag har använt till de här två bilderna är

Flicka
Bakgrund
Gräs
Löv
Rosetten är köpt på Depositphotos med nr 29411157 men finns inte kvar.
Dockvagn

heliotropes
0

Hm! Jag som spontant fastnade för den bilden du valt bort. Hm! Igen! Det måste väl bero på "kärring mot strömmen-syndrom" 😃 Jag förstår att du har haft svårt för att välja, de är lika bra. 😉

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

Ja den som valdes bort kände jag nog spontant blev lite för mycket. Och å andra sidan så har jag använt den stubben i en annan bild. 

Den jag känner mest för (tror jag) är den med endast barnet. Men de flesta gillade den med dockvagnen.

heliotropes
0

Åh! Den här var fin. Jättecharmigt med hunden som ser på. 🙂

Cindy-
0

Oj hade visst lagt in den högupplösta bilden.  Nu har jag ändrat. :)

Men har du inte sett denna tidigare? Ja jag kanske aldrig la upp den här.

heliotropes
0

Jag har ju inte varit in här på ett längre tag. Så jag har nog missat en hel del.

Cindy-
0
Cindy-
0

Nä jag hittade den här. Och du har t.o.m kommenterat, så du har sett den förut 😃

http://bildredigering.ifokus.se/discussions/556f34f48e0e74200a001583-summertime?discussions-2

heliotropes
0

Hihi! Ja! Det hade jag ju…och inte alls så länge sedan.😃 Minnet är inte som man önskar alla gånger. 🤔 😃

[TanatosNyx]
0

Jag hajade till av texten så jag läste klart innan jag tog mig en närmre titt. I periferin fastnade jag sedan för mittenbilden. Det var den som spontant fångade mig med andra ord. När jag sedan började leta detaljer så gillade jag även ettan, men mittenbilden blir mitt svar. Rent och snyggt. 👍

Cindy-
0

#12 Tack! Ja mittenbilden blev nog min personliga favorit också. Men i röstningen så var det den första bilden som vann.

Det är roligt att se hur olika smak vi alla har 🙂

Cindy-
0

#11 Haha nä Eva så är det med mig också ibland. Minnet är bra, men kort 🎧