rymdvarelser.. finns dom?
satt och lekte med lite gamla bilder för att komma på något roligt att göra! hade inga bra bilder men med lite fantasi så går det ju att göra en del iallafall.
skulle du vilja ha en sån under sängen? ;P
(obs! det är jag som är rymdvarelsen så var inte för elaka nu XD det vore inge bra för självförtroendet eller nåt )

Den är riktigt grym Fredrik! fattar inte huru lyckas. den är riktigt scary, men eftersom ja vet att de e du så tror ja inte ja behöver vara rädd, du är ju snäll som ett lamm ju. Så ja, helt klart en rymdvarelse under sängen. lr varför inte i…^^
Usch jag får kalla kårar *s*
Superbra bild! 

#1 haha fredrika din lilla sprattelfinkel du XD
#2 man får inte mata mig efter tolv de är då jag blir sådär 
skönt att ni har överseende med bilden fastän jag råkade spara den så att den absolut inte klickar med sajtens banka-ner-storleken hammare ;P jag tycker den blev hemsk, funtar på att spara den i ett bättre format >_>

Äsch, sluta tönta dig! bilden är så grym att sajtens banka-ner-storleken hammare inte gör bilden ett dugg sämre, även om den försöker med all kraft
fan va scary!!

haha jag vet jag är tokläskig XD
hur har du gjort??

nice nice Fredde som förväntatt från dig!

#7 manipulerat, manipulerat.. haha har du inte kvar mig på msn då?
#8 ja du är ju van för din säng brukar jag ju ändå vara under >_> haha nu får du lägga upp lite skojs du med smusen

Jättehäftigt :) Ser nästan ut som om du hittat en riktig alien :O

kanske jag har :O

Haha. Den var riktigt riktigt häftig!

#12 tack 

kommer inte kunna sova inatt :/ tur att de är lördag imorrn iaf :)
#9 jovisst fan! Dej hade jag glömt bort totalt!! Ha ha!! sorry brukar inte vara inne på msn XP

#14 så läskig trodde jag inte att jag va >_> haha

Iwh, en alienbebis. Nästan som i The Sims ^.^
*Jag är en stolt Sims-missbrukare*