blomma Före-efter
Första gången tror jag som jag jobbar med ett blommotiv. Tänkte det kunde vara skoj att prova.
Har lagt på en och samma textur två gånger med olika blandningslägen. Använt nivåer istället för intensitet och kontrast. Målat med skugga och efterbelys. Samt lite andra små bildjusteringar.
Bilden och texturen kommer från Sxc.hu
Originalbilden.
Den gillade jag! Den ser nästan ut som om den vore målad på ngt naturmaterial ( typ ådrat trä tex)
Mkt mjuk och vacker bild… Kanon
Tack ska ni ha :) Kul att höra att ni tycker om den.
Insåg förresten nu att denna bild skulle göra sig så bra i mitt sovrum. Två förstoringar att hänga över sängen!

Gillas skarpt! Jag tyckte att den nya färgen blev jättefin mot den bakgrunden och att det var mörkare upptill och ljusare nertill. Men jag stör mig lite på det svarta i en klump uppe i vänstra hörnet, ögonen drar sig dit efter ett tag, men som sagt så stör det inte mycket alls (jag sa det bara för att ha något negativ kritik på någon av dina bilder :P). Och bilden i helhet blir 10p av 5.
/Jonathan
Tack ska ni ha! 
Ja Jonet, synd att ögonen dras till "klumpen" uppe i vänstra hörnet *s* du får helt enkelt låta bli att titta där…*s*