Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 573 ggr
frukost
0

Montage.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, nu har jag pysslat ihop ett litet montage.

Jag använde domhär bilderna:

frukost
0

Färdigt resultat

frukost
0

Såg att den inte blev lika bra här :[

Cindy-
0

Oj! Va synd.. det blev jättemörkt hos mig. Jag vet inte om det är nåt fel på ljuset i min skärm, men det ser väldigt mörkt ut. Få se vad andra säger.

frukost
0

Det är meningen att det ska vara mörkt ;P

Glömde skriva att jag fixade lite med bilden innan jag la dit saker .

Jonet
0

Den var lite väl mörk tyckte jag. Jag ser inte den där ängeln någonstans på montaget. Fel på mina ögon kanske?

/Jonathan 

Edit: Jag ser den nu efter att ha kollat en stund. I vattenfallet är ängeln om jag inte ser helt fel med mina ögon.

frukost
0

#5: Det är meningen att den itne ska synas på en gång, för änglar är ju inte det första man ser? Det är meningen att det ska vara mörk, lite magiskt, typ. Men jag kan kolla om det går att ljusa upp den utan att känslan försvinner.

frukost
0

Här kommer det, men jag blev inte sådär jättenöjd, för jag kunde tyvärr inte få bort dem som sitter ner i hörnet.

Cindy-
0

#7 Jag tycker inte alls att det gör nåt att man ser människor med i bilden. Jag tycker att det gör det hela mer spännande.

Jonet
0

Jag tycker att den andra bilden blev mycket bättre! Man ser mer vad som händer och känns ännu mer magisk enligt mig, men jag vet inte på vilket sätt.

frukost
0

Jo, när jag tänker efter så blir det faktiskt ganska snyggt, men det är långt ifrån min grundtanke. Fast det blir ju så ibland…

Jonet
0

Kanske kunde passa med att den första (fast utan ängeln) var förebild, och att den andra är efterbild. Jag tycker att det är som om ängeln kommer med ljuset och när ljuset finns så kommer människorna dit. Lite kristen religion över hela bilden tycker jag.

/Jonathan

Cindy-
0

#10 Ibland ser man en bild, och vet så säkert hur man vill ändra den. Men alltför ofta blir det nåt annat. På vägen dit hittar man nya vägar som man blir nöjd med, och gillar bättre. :)

frukost
0

#11; Jo, det kan nog vara så ;)

#12; Ja, så är det :P

Vad lika svaren blev ;P