Träd Före-efter
Ingen rolig rubrik, men har lite dålig fantasi idag :)
Bild och texturer från Sxc.hu
Har egentligen inte gjort så värst mycket med bilden. Ändrade den till svart/vit, vanliga bildjusteringar. En färgövertäckning och en textur. Målade med skugga och efterbelys. Avsluade med oskarp mask.
Originalfoto
Snygg redigering Cindy! Dock gillar jag inte ramen så mycket. Den har ingen effekt med bilden så att säga. Dålig på att förklara , den går inte ihop med själva bilden bara :/ Bilden ser för inklpiit ut i ramen, det ser ut som sten, är lika hårt som sten, försök hitta någon " mjukare " ram till bilden, som hare n viss koppling?
Okey, ja det där med ramar är ju så olika vad man gillar. Själv gillar jag den. Förstår inte riktigt vad du menar med "mjuk" ram. :)

Tack Bullan, va bra. 

Minnen väcks av den här bilden! Stora gamla träd är så fina.
Det blev jättebra efter redigeringen. Jag gillade båda ramarna men ram nummer 2 blev bäst. Snyggt jobbat Cindy!
Tänk om man skulle ha ditt tempo :O
*blir andfådd av tanken*
#7 Tack ska du ha :)
Ja du, kom hem sent igår efter en middag med personalen, men kunde inte låta bli att öppna PS och göra ett par bilder innan jag stängde ögonen *s* 

#8; Det är meningen att man ska låta sånna saker vara ;)
#9 haha, är det så? *s*

Tyckte att första ramen var mycket bättre..
#11 Ja, så är det, smaken är så olika. 
-Cindy-: som sagt, jag är dålig på att förklara, gillar den andra ramen iaf :D hehe ;)
#13 Ja, jag håller nog med. Den passar bättre.
#14. hehe, ok :)