" all eyes on me.. " Före-efter bild
vet inte varför jag gillar den, den är ju ingen spec. xD
#1 Kul bild!!
Roligt att prova lite olika saker!
#3 Ja du har skärpt färgerna så den är väldigt grön. Riktigt somrig.
Det där är också en smaksak. Men jag gillar när det är kontrast i bilderna, men att bilden är lite mer mättad. Så personligen tycker jag att din bild är lite för grön.
Hm missade en fråga tydligen *s*
Om du ställer in måtten på, tror det var bredd 21 cm och längd 29,7 cm så ska det bli en A4
hmm, ok ;) men tror du att den skulel passa i en kalender ? om jag inte gjorde den så grön den sista alltså? ;)
#6. ska passa en kalender ;)
riktigt bra gjort!
såg att du var fr virserum….kul jag är fr målilla :P
/Baziq.com
#7 Nu missuppfattade du nog mig. Det är inget fel att ha den väldigt grön.
Inte alls. Det var bara min personliga uppfattning. Vi har som jag sagt tidigare olika smaker. Och det finns egentligen inget som är rätt eller fel.
Om man nu inte ska se det ur rent fotografisk riktighet. Men t.o.m där kan jag nästan säga att det ligger i betraktarens ögon.
Vad är korrekt och vad är inte korrekt…? Det är frågan, vem avgör det? *s*
Självklart skulle den passa i en kalender. Men om den gör det storleksmässigt har jag ingen aning om.
Baziq: tack :D men du… ta inte detta på fel sätt, men har ALDRIG sett dig i målilla. Har en stöd familj där ( fam. knutsson ) har 2 st grabbar som är sportintresserade sonny christoffer? Kanske känner/ vet vilka de är?? ;)
nopp…vet inte,men den bilden du såg är gammal….jag är lite….rundare/äldre nu :) var bor knutssons?
haha, ok ;) då förstår jag :) De bor vid kyrkan ;) björn, bethina? knutsson?