Liten flicka Före-efter
Nu har jag suttit här alldeles för länge. Men fastnade med en bild på en liten flicka som jag hittade på Sxc.hu.
Jag tyckte färgerna var hemska, så jag har gjort tre olika variationer.
Originalbilden

Tack Bullan :)
Ja ramen till den sista flickbilden är från Sxc.hu.
Annars brukar jag använda mig av de ramar som Anders länkade till under Månadens tema, tror jag det var. Grungeramar. Dom gör jag om lite efter behov. Ändrar färg och utseende lite.
Bl.a är ramen till Stormvind en omgjord Grungeram. Det är lätt och roligt att fixa en kul ram!! :)
Har tänkt många gånger att sätta mig och göra lite egna ramar men det har inte blivit av än.
Jag gillade helt klart nummer tre! riktigt fin blev den!
tvåan tyckte jag såg lite läskig ut, hennes min påminner mej om exorsisten och med dom starka kontrasterna får man fram "the evil min" ännu mer. hehe
Ettan var ochskå väldigt fin även fast hon ser lite eivl ut där med hehe :)
Ja Jenya du har så rätt… nr 2 blev inte alls snygg. Men nr 1 är jag rätt nöjd med. Jag har bara justerat bort de gula färgerna från originalet. Och tycker att det blev mycket bättre.
testa lägga på ett varmare fotofilter på nr 2? då kanske man få känslan av att det är en jättesoligt varm sommardag :)
#8 Nä jag struntar i de där bilderna nu. Har inte ens sparat dom. Dom betyder inget direkt för mig, utan ville bara fixa till ljuset i dom. Så det får vara…. :)