Stormvind Före-efter
Detta måste bli min sista för ikväll, får tänka på den senare delen, klockan tickar. :)
Det här är en bild från FreeFoto
Har använt mig av två texturer. En från Sxc.hu och en från DreamsTime.
Originalbilden
Den här gillade jag skarpt som attan! jag skulle vilja ha denna som tavla på väggen. den gör mej gläd när jag titta på den. jag blir liksom upplyft av det som ser svävande ut i himlen, det gör mej i alla fall glad :) bra jobbat! :)
Tack Jenya!! Vad glad jag blir. 
Hehe *kollar på den igen*
*önskar att jag hade gjort en sån* :)
den är så härlig!!

Gillar färgerna i denna, är precis rätt ton och nyans för att den ska tilltala mig. Plus att du har lyckats med motivet…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Tack Anders…såååååååååå kul när det funkar, *s* 
SÅÅÅÅÅ döläcker!! :D:D:D tycker inte om att den är svart i ena hörnet, skulle va hmm, skulle typ gå i samma färg som denb blå fast mörkare, men inte svart ;)
Tack ska du ha :)
Njaa…jag ville ha den så :)
Ja, annars hade du nog inte gjort den så xD ;)
hehe ;P

Ja du Cindy, här har du verkligen misslyckats, fel färger, fel format, fel ram och fel tid på dygnet, men…………………….
KANONSNYGGT!!! 

Coolt:)
*asg* Tack Gunnar!! Kul att du gillar den
Tack Sotis! :) Hm, hade en liten svart katt en gång som hette Sotis, nu kom jag att tänka på honom *s*

Jättehäftigt! Som vanligt :P
Jag skulle också kunna tänka mig att ha den på väggen.
Ramen lade jag inte ens märke till för att bilden var så perfekt bra. Enligt mig var det lite för mörkt i hörnet, men det är väl en smaksak. Tror att det är en av dina bästa bilder Cindy ! :)
Tack Frukost!!!! En av mina bästa!?? Där ser man så olika det är…*s*
Roligt att den blev så omtyckt. :)

Den vill jag också ha på väggen. Ge mig Dx

#16; Man kanske kunde göra en lite topp 3 lista av dom bästa bilderna du gjort? XD