Brottar-Mollie vs Lakrits :)
Jag suger verkligen som fotograf men här är en bild som jag tog på mina katter Mollie & Lakrits när dom var i brottartagen på sin klätterställning, tycker Mollie fick ett så tjusigt grepp på lille Lakrits :)
Svårt att fota svarta katter, blir mest en svart blaffa på bilden men jag tror han syns litegrann i alla fall.
Jag la in ett gammalt tidningsomslag i bakgrunden som jag tyckte passade bra 

Det skulle kunna se ut som ett kärleks par också, och istället för en lyktstolpe står dom mot en kattklättersak ;) och tidningsomslaget skulle kunna vara en stor reklam planch till en boxningsmatch :)
Jag tycker bilden är gullig :) och snyggt som attan med bakgrunden, fattade först inte att den var ditsatt.
*asg* Vilket brottargrepp!!! Härlig bild! 

Nej gud vad gulligt :) Brottnings-kram kanske ?

Katter är helt fantastiska :). Trodde att bakgrunden var "äkta" den ser inte ditklistrad ut
vi har 4 (!!!!!!!!) katter och det blir mycket brottande här kan jag säga.min fru älskar att fota vår katter… ex:

Ja visst är dom gulliga, det skulle lika gärna kunna vara en omfamning men det är det inte kan jag säga, Mollie blir trött på den där lilla busungen mellan varven och då får han sig en välförtjänt känga :)
Himla fina bilder bazig, framför allt denna, bedårande!! 

denna måste man ju bara tycka om :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

håller med helt & hållet :) ursöt katt !
haha, inte ofta man hör vuxna säga "jag suger" :D