Vacker Före-efter
Ja då har jag suttit och knåpat fram och tillbaka med en bild som jag inte alls kom överrens med. Allt blev bara så fel, så fel hela tiden. Men jag ville ju inte ge upp den, älskar motivet.
Det här är ett djur som jag tycker är bland det vackraste vilda djur jag vet. Tycker om alla djur, men det här djuret symboliserar för mig styrka, envishet, klokhet, vänlighet och samtidigt en lugn känsla av… det jag inte hinner idag, gör jag i morgon.
Brukar vara lite delade meningar om mitt val av ram. Så jag har valt att göra två olika alternativ *s*
Originalbilden kommer från Sxc.hu
Originalbild

Mer elefanter åt folket! :) Denna är underbara färger i också tycker jag. Snyggt motiv. Gillar elefanter själv!
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Tack Anders!
Ja, det är vackra djur, verkligen. Mäktiga på ett härligt sätt.
Ja Cindy, den blev riktigt snygg tack var dig och inte med tigerbalsam. 
Ram 1 är bäst. Jag tror att det är övergången mellan bild o ram som är för hård i bild 2. Jag hade satt dit en skugglist på insidan.
Tack Alberta 
Gillar dom grymt mkt :) Synd att du klippte bort en bit på ena örat :/
#7 Ja kanske det, men han har så stora öron så jag tror han klarar sig ändå *s*
haha, mobba han inte för det nu du ;)
Nej nej, det gör jag inte. Jag tycker det är bra att han har stora öron, då hör han bra 
sant så sant :)
2an var riktigt läcker! skulle defintitivt passa som en förstoring på väggen

Bild 1 är snyggast tycker jag, enkel stilren ram som inte drar bort fokus från morivet.
Okey Gunnar, det har du nog rätt i….

Håller med #13.
Är inte så mycket för krimsikromsiga ramar serrö…

Mycket fint me tyckte som Thorsson att det var lite synd att du klippte örat lite och fick en idé som jag var tvungen att göra.
Gjorde inte så nogrant men det blev lite kul ändå tyckte jag som att hanär på väg ut ur ramen. Men förutom öronklippningen så var det riktigt fint.
Hoppas du ej tar illa upp när jag går på samma bild som du men jag var tvungen.
#16 Åh va fint!