Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettshow-off-före-efter
Läst 674 ggr
Melianna
0

Familyportrait..:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det svåraste med att fota gruppbilder är att få alla att titta in i kameran samtidigt…!

Före:

Melianna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och Efter.. :)

pellepiano
0

Det var väldigt snyggt gjort. Ser ut som en reklamaffisch efteråt =)

Cindy-
0
Jenya
0

Jag gillade den här bliden väldigt mycket! ett riktigt lyckat och icke-stelt familjeportträtt :)

Adobe
0

Jag blir lika imponerad varje gång jag tittar på Meliannas skapelser.

Hennes nytänkande och komposition av motiven, är något för andra fotografer att beundra och lära.

Titta på tavlan i bakgrunden, smart !!

Melianna, jag beundrar dina bilder och på det sätt du löser situationen och kompositionen.

Härliga färger, ljuset är bra trots byte av bakgrund, en bild att vara nöjd med.

Bertil

Melianna
0

Tackar så mkt för kommentarerna!:D och tack Bertil, det var väldigt snällt sagt även om det kanske är att ta i lite;D

/Anna

AndersT
0

Hur snyggt som helt. Bara att gratta till en superbild! Och tacka för att man får ta del av detta…

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

asakall
0

Onödigt snyggt :) imponerande proffsjobb, håller med övriga kommentarer, grattis! // Åsa

Melianna
0

Får tacka så mkt, verkligen kul att ni gillade den!:D

frukost
0

Jättesnyggt, kollat på den massor av gånger och gillar den hur mycket som helst ! Jättefint gjort ! :)

Fotokanen
0

den andra versionen blev mycket bättre=) mycket roligt att alla håller på med någonting. Men jag tycker nästan att tavlan blev lite för mycket eftersom ögat faller på den.

Men för övrigt bra gjort och roligt=) Inget stelt porträtt det hära

Melianna
0

#10 Tack! va kul att höra:)

#11 tack:) jag gillar tavlan själv, jag tycker den ger bilden balans och förstärker intrycket av att den är fotad på plats:)