Venice före/efter
first =D

de vart snyggt asakall =)

Tack Mackan :) vad snabb du var :))
#4 vi smörgåsmackor e snabba 

Braaa,, det gillar vi
!
Gillar ditt Venedig skarpt!! Snyggt Åsa 

Tack,,tack Cindy, roligt att du gillar den, din tutorial var till mycket stor hjälp! Har testat nu en hel del med olika blandningslager och lite annat smått och gott!
#8 Ja det märks tydligt på dina bilder att du exprementerar för fullt, och det lär man sig väldigt mycket av. Och roligt är det också.

ja ruskigt snyggt! ser ut som en oljemålning! :o)

Tack Kajsa,, ja Cindy!! Det här är verkligen riktigt kul, som någon sa, det är lätt att bli shopoholic!! Men en kul och utvecklande last är det 

Fått en stämning i bilden som funkar, men jag undrar över molnen, tycker det är för blått och skulle testat med andra moln också. Men ngt på G tkr jag det är i bilden :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Jag vet inte, men jag tror jag gillar den första bäst. Även om himlen har den färgtonen som den har så får jag en härlig känsla av hela bilden. Jag gillar den jättemycket. 
Det är ett skönt färgdjup i den på nåt sätt…
Färger i en bild ska ju komma överrens med varann, alltså tonen ska stämma. I det här fallet så gör inte riktigt din första bild det. Men jag gillar den skarpt ändå. Den har nåt….

Ja,, jag försökte göra om lite men blev inte heller nöjd, med den 2:a bilden. Går nog mer på min egen känsla, och det behöver ju inte nödvändigtvis vara att efterlikna "naturliga färger" alla gånger. Så dom är nog inte så väldigt "rätt" någon av dom, men på ngt vis så kändes 1:an härlig på något sätt, får väl vara mitt eget lilla fantasi Venedig! Kul att du gillar den ändå fast tonerna inte riktigt "gifter" sig med varandra..Blir ganska mycket så här när jag målar olja också,,så det är väl kanske lite omedvetet "min" grej med starkare färger! Får fortsätta med mina experiment 
den va snygg XD
Mackan jag trodde du hade slutat XD har känt mej lita ensam den senaste tiden X)