Ser ut som en gammal tavla. :D Jättesnyggt, men vägen blev lite väl rosa enl. mej .

en helt klartbra bild att använda textur på. tycker du lyckas med himlen riktigt bra men släpp igenom lite mer av gräset och få det grönare, är ngt grönrosa just nu
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Mysig bild Åsa. Men jag är inte riktigt överrens med färgsättningen. Som vanligt är det en smaksak. Men för mig är den lite för blaskig i färgerna.
Det är någonting som lyser väldigt orange bort vid horisonten, precis innan träden börjar. Och hustaket lyser i en cerise färg. Jag tror du lyfter upp bilden enormt om du grejar lite med ljus och färger.
Annars, bra jobbat!

Tusen tack för era lärorika synpunkter, jag suger åt mig och försöker lära mig så mycket som möjligt. Och jag ser ju nu när jag tittar på den igen, att ni har alldeles rätt. Svampade fram mättnad, och det blev för mycket på vissa ställen, som du säger Cindy, med hustaket och horisonten, gräset.
Fegade mer med färgerna och då blev den lite blaskig, men himlen känns som jag vill ha den, dock inte gräset och sanden! Men jag gillar motivet så jag ska nog jobba vidare på den här bilden.
Har precis (idag) installerat Cs3:an och är väldigt ovan med det än så länge, mycket är lika fr Elements men på engelska + en massa nya finesser som jag håller på att upptäcka! Tack för fin respons! / Åsa

Nu när solen inte lyser in här och bländar syns det väldigt tydligt, alldeles för mycket rosa/orange/cerise…nu gör jag om denna!
Grattis till nya CS3!!! Vill också ha den snart 
Ja jag tycker absolut att du ska fortsätta jobba vidare med bilden. Den kan bli hur fin som helst. Du har ju börjat bra, bara lite justeringar, och lite mer av din härliga fantasi som behövs.
Åsa, den bilden ska du fortsätta jobba med.
Lustigt, jag fick en känsla av gammal dammig skolplansch på den versionen du laddat upp pga färgerna.

Jo jag håller med, dassigt och dammigt vill vi inte ha
Alberta! Ska nog ge mig på den här snart igen, får se om den dyker upp här, tyckte som sagt om motivet! Tack för era synpunkter!