WIP - Digital Painting - SkyGazer
Japp, jag gillar digital painting :P
1. Det är en bild på mig som är referens.
2. Ja, det är målad FRÅN GRUNDEN i photoshop = Det är inte bara en bild också något filter uppepå.
3. JAG ÄR INTE KLAR FFS! tex. munnen är med en lagermask, så den är lite skev…
4. Jag förösker fixa håret nu på något bra sätt. Lycka till för mig -.-'
Några mer frågor?
Så… detta är ett av alla sätt att använda PS. Äger Duger Suger?
Jag ställde den här frågan för ett tag sedan… men nu ställer jag den igen… :P
Är det någon annan som försökt sig på denna svåra konst? Show Ya' art… 

Tre har röstat och ingen har svarat?? läst 13 gång och 0 kommentarer… Gud vad ni är sega folket ;P
Prickarna är min palett, min mamma frågade mig i bakrunden, så jag vet inte hur många det är mer än hon som inte fattade det :P
Ni vet, ha pipetten också tar man exakt samma färg som man hade innan… Ja… ni fattar mer än morsan 

Yay… Neopets! Var typ beroende utav det ett tag :P
(vi skickade samtidigt där av nr. 2)

Jag har väl, svarat men inte digitalt…riktigt bra jobbat 

Jo, men du är seg i alla fall
*bugar i slowmotion som tack för kommentaren*

#6 jag vet och vill inte veta det digitalt 

Va sööööt :)
Herregud, va kunde man egentligen 2005? Ingen utanför min familj berömde mig för något jag tecknat förren slutet av 2006 X'D
Så du vill veta det monologt istället? Eller är det så det hette?? O.ó

helt riktig jag vill bara höra min egen monolog 

HahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahaha
HahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahahaHahahhahahhahahhahhahahahahaha
Jag menar såklart analog, men monologer bra det med.
XD
Jag gillar inte ordet analog. För om man tar bort "og" så…

Ja, ja, hur var det med julklappar i år?

#11 Oj… Jag trodde att Jag skulle bli avstängd nu, men det blir tydligen mycket värre….

söta rara du jag kan inte stänga av dig här, även om det är lockande ibland

#13 Nä… men fula ord och förstörelse utav trådar bårde väl få varenda perfektionistiska forumsvaktmästare att vakna till liv…
Föressten, varför tror du att jag jag aldrig är inne på kost.ifokus? X'D 

Därför att du alltid går vilse i ett kök 

#15 Ok, du vinner…
Tur att anna skipper & jag finns så att man vet allting om vad man INTE ska göra i ett kök.

(älskar dig)

Jag tycker att det verkar jättesvårt att rita sånt i photoshop…
Men det underlättar om man har ritplatta, och då undrar jag om ni som ritat har en sådan ? Jättesnyggt gjort annars :D

Ja… fast egentlige, för att kunna göra håret riktigt, så måste man ha en som är tryckkännslig (ja… det har ju inte jag, på tal om julklappar…), för att det ska bli bra med skuggorna och så i håret :P
Sedan så gååååår det ju att använda musen, men det är lite svårare bara :P

#19 du får väll vara snäll mot tomten då