Veckans Medlem
Jag tänkte dra igång veckans medlem, vilket innebär samma sak som "bildredigering presenterar xxx" men med omdöpt titel och lite andra frågor.
Tror det kan vara intressant och kul att lyfta fram medlemmarna på sajten.
Jag kommer via mail skicka ett antal frågor som vederbörande får svara på och skicka tillbaka till mig senast söndag kväll varje vecka, tillsammans med de bilder som ni vill ska representera er.
Den stora artikelplatsen på första sidan kommer att varvas med veckans medlem, tävlingar och annan info som kräver stor plats, så det blir alltså ingen intervju varje vecka utan när vi kan sticka emellan med det.
Ni som är intresserade av att vilja vara med, maila mig eller svara i tråden här.
OBS! Ni behöver inte vara proffs på bildredigering, det räcker med ett intresse och att ni är medlemmar här.
Mvh Ingela

puttar upp denna lite..
Finns det ingen som är intresserad av extra exponering på sidan?
Är det bara doldisar som är medlemmar här eller? 
Mvh Ingela

Jag tycker att det är en kul ide o längtar till att få läsa *ler*

Har du inte fått några svar via mail heller, Ingela ?
Men ok, börja med att jag anmäler intresse så kanske vi får fart på det här. Det är ju inte precis någon avrättning det är fråga om … :)

#3 Nope, men jag fick en intresseanmälan när jag puffade upp tråden så du blir min andra nudå 
Kommer mail med frågor framåt kvällen
Mvh Ingela

Jag är ju inte så duktig men kan ju försöka ställa upp jag med i brist på andra.. ;)

Ni behöver inte vara duktiga, det är inte syftet med artikeln.
Det räcker att ni har ett intresse för redigering. Veckans medlem är främst till för att ge er medlemmar lite mer exponering på sajten och låta andra få lära känna er lite bättre :)
Vi är så många medlemmar nu och är man inte aktiv i forumet så försvinner man i mängden, det är därför jag vill lyfta fram er litegrann, ni som vill.
Mvh Ingela
Kan också ställa upp :P
http://www.regret-nothing.com

Kanon! 
Jag mailar frågeformuläret vartefter till alla som vill vara med.
Nu ligger Petersén en vecka med sin presentation så jag tar alla i tur och ordning.
Mvh Ingela
Okey :)
http://www.regret-nothing.com

#1 - ja helt rätt! Doldis här, men jag gillar att läsa om andra 
Låter kul 

Iam up for it - om jag nu är något av intresse 

Jag ställer upp :)

Jag ställer också gärna upp :)
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

fast jag kanske e lite sent ute :P