Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 235 ggr
baziq
2007-10-23 14:22
0

Landskap- Före/Efter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tagen utanför Vimmerby i september

Före:

baziq
2007-10-23 14:22
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

efter:

Cindy-
2007-10-23 14:31
0

Vackert foto, och en snygg redigering Glad

baziq
2007-10-23 14:36
0

Tack #2 det värmer när du säger det. Du är så duktig

Cindy-
2007-10-23 14:45
0

Tack, det var snällt. :) Ja jag kämpar på som alla ni andra här för att lära mig. Ibland lyckas man med en bild, och ibland inte. Oftast inte faktiskt, jag slänger en hel del *s*

Bilden du nu la in är verkligen fin, och i mina ögon en lyckad redigering. Precis lagom :)

baziq
2007-10-23 14:53
0

återigen TACK!

Jag är också sådan, slänger bort mycket av det men ibland lyckas man. Det svåra kan vara att avgöra vad andra tycker om ens bilder/redigering men det brukar gå hem det man visar. Sen är det svårt att följa trenden. Svartvitt fungar alltid men jag är dö-trött på det. men jag följer Moderskeppet.se och försöker se vad som gäller nu :)

Cindy-
2007-10-23 15:06
0

Jo, men egentligen så är det vad DU tycker om som är det viktiga.
Sen är det naturligtvis nyttigt och lärorikt att få sin bild kommenterad. Det lär man sig otroligt mycket av. kan vara små saker som man inte själv tänker på, men som andra ser. Och då kan man tänka på det till nästa gång. Man får härliga tips, och synpunkter, vilket gör att man växer i sitt kunnande tillslut.

Men som sagt, man ska själv känna för sin bild. Ska säga att det har hänt att jag lagt ut en bild som jag gillat. Och även fast jag fått dålig kritik på den bilden så älskar jag den, och tycker att den är jättefin i allafall. *s*