Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 1110 ggr
Jamie+Engla
0

Redigera bort galler

Hej! Har bilder som det tyvärr kommit störande objekt i, de två jag vill ha mest hjälp med är huvudbilder på två hundar som är bakom galler. Bilderna är inte tagna av mig men jag har tillåtelse att använda dem från fotografen och uppfödaren till hundarna. Bilderna är tagna i Portugal. Någon som kan hjälpa mig? Eller vet någon sida med någon annan som kan hjälpa? Skulle vara väldigt tacksam för svar. Mvh J

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Jamie+Engla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mamma

Jamie+Engla
0

Pappa

[Outlawly]
0

Hej
Så himla fina hundar ❤️

Jag gav det ett försök på en bild än så länge. Om jag har tid börjar jag med den andra med 🙂
Är de podengo medio?

Jamie+Engla
0

Åhhhhh va bra det blev! Tack så mycket! Ja det är Podengo Médio, min lilla flicka är den första registrerade i Sverige sedan 2002. Idag är hon 13 månader gammal, och redan en mycket fin tjej. Är stolt över valet av uppfödare, kombination och valp. Jag och Jaska på utställning i Strängnäs Mars 2016

Jamie+Engla
0

Såg nu att något inte stämde, finns det någon möjlighet att fixa bläs en på Mamma? Lägger till en bättre bild på bläsen. Svårt för dig att veta hur den ska se ut, och det är otydligt på första bilden. Finns det någon möjlighet? Mvh

[Outlawly]
0

Jo jag tänkte att jag vet inte riktigt hur det ska se ut bakom gallret 🤔
Men jag kan kolla på det ikväll. Det går nog lätt att fixa 🙂

Det verkar vara en jättetrevlig hund! Har kikat på podengo en del för framtida rasval. De flesta verkar ha pequeno. Men jag tycker att de är lite små 😉

Jamie+Engla
0

Jag har både liten och mellan, och planer på stor i framtiden. Kanske.. Jag tycker dem är supertrevliga med stabila temperament, eller så har iaf mina det. Har 3 generationer av den lilla och min första medio. Planen där är att ta valpar på henne om jag tycker att hon är bra nog när det är dags. Dock ser det ljust ut just nu, otroligt läcker junior. Jag tycker också att Médion är lite lättare att hantera med tanke på storleken, man behöver inte böja sig ner lika mycket ;) Men den är samtidigt inte för stor för att vara klumpig. Älskar Podengo över lag faktiskt, mina individer är underbara. På bild Médion Jaska (13 månader) och Pequenon Clea (10 månader). Clea är den 3e generationen podengo hos oss

[Outlawly]
0

Såhär ser kanske bättre ut 🙂

Vad rolig att ha en hel trio!
Hoppas det går att avla på henne 🎈
Låter underbart, jag måste ta och träffa en podengo en vacker dag .

[Outlawly]
0

Denna var lite svårare 🥵

Jamie+Engla
0

Åhhhhh va bra hon blev! Det gör inget att hanen blev så, jag ska lägga han som en skugga så de gör inget. Tack så hemskt mycket Du är välkommen att besöka oss och våra hundar, om inte hos oss så kanske på en utställning någon gång? Vi åker lite här och där så bor du inte allt för långt så är det ju inga problem :) Våra hundar är alltid redo att träffa nya människor ;)

[Outlawly]
0

Varsågod 🌺

Tack vad snällt! Det hade varit jätteroligt. Jag bor en bit från er, men jag är nere i södra Småland ibland, då kanske man kan planera in en avstickare 🙂