Fundersam man
Nu har jag redigerat en bild på en man. Jag är lite osäker på om den är för mörk. Har även gjort den lite ljusare.
Bilden är från Sxc.hu
Originalbilden
Ser att den blev väldigt mörk. Lägger in en lite ljusare variant.
Wow! Hur gör du egentligen?
Näää nu när jag tittar på bilden så ser han ju grååååå ut!!!! 
Han måste ha rökt för mycket! 
Tror jag gör om den.
Jag tycker det var fint när den var lite gråaktig. Ger känsla av något gammalt liksom ;)
Jag har ändrat den lite nu. Jag hoppas att det blev bättre.
#5 Tack ska du ha, men jag gillar inte riktigt den gråa nyansen. Får se om denna är något bättre :) Hoppas!!!

Jag tycker dom här förändringarna på dina "gubbar" blir så himla wow,,vassa och nyanserade, den sista är min favorit för där finns lite varma kulörer i hudtonerna. Du får verkligen till den här tekniken bra,,jättesnyggt!!! In på "min" topplista, kommer den här bilden, tätt följd av "morgondopp"
/ Åsa
Tack Åsa!! Menar du det?? Själv är jag lite osäker. Ja den sista bilden är bättre än de andra. Det tycker jag också. Men den är inte hundra bra. Jag tror jag vill putsa lite på den.
Tycker du att jag ska ha mer färg i ansiktet???

Svårt att säga Cindy,,jag är ju absolut ingen expert på det här, prova gärna att lägga upp en till som du har mer färg i ansiktet på,,blir intressant att se, vad det gör för bilden! :)
Ja den sista jag la upp har jag lagt mer färg i ansiktet. Jag vet inte om det framkommer så bra här. Men på min skärm ser det i allafall bättre ut.
Jag ska ta och jobba lite mer med bilden senare så får jag se om jag kan få till nåt bättre.

Jaha,,jaså så menade du, jo den med färg(den sista) tycker jag mycket om, ser mycket bra ut här hos mig, tycker du har gjort det jättebra att få fram motivets karaktär. // Åsa