En annan kyrka Före/Efter

Ja Åsa, jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag tyckte att den blev suuuuuper!!!!! Tummen upp!

Åhh vad glad jag blir, var lite orolig för att lägga upp denna, (tvekade länge) iom att molnen är ju lite väl orealistiska. Men jag gillar nog att leka fram lite fantasimotiv, som den här typen av bilder ändå blir, när jag lägger mina vantar på tangentbordet!! Suuuuperglad blev jag nu,,
tack för tummen Cindy!
Ja du vet att jag älskar sådana där bilder!! En blandning av både realistiskt och lite orealistiskt. ´Bilden ser ut som om den vore hämtad direkt ur en saga. Gillar den.

Ser ut som hämtad ur en saga. Typ ett slott långt upp i bergen :D

Kul,,det var så jag tänkte när jag gjorde bilden! Och visst är det ett "slott"/ kyrka,,långt uppe i bergen, bland dimmorna och molnen.

#8 Ja Åsa, supersnygg denna versionen också. Du är verkligen duktig på att få fram lite trollska bilder. Fint tycker jag. :)
Den senaste är superduper! Vilket ljus.
Vi tycker alla olika och den första bilden är hur snygg som helst, men enligt mig har kyrkan inte riktigt förankring i marken/bergstoppen. På tvåan syns buskage/grenar framför och det är det lilla som gör det. På ettan är helmörkt upp till muren och kyrkan känns ditsatt, ungefär som brudpar på bröllopstårta. 

Tack för fin respons! Och det är ju precis just det som är så underbart, att vi alla är olika, och tycker olika, om våra bilder. Jag tycker det är mycket givande att få ta del av just detta, och jag förstår precis hur du menar Alberta, med att den känns lite "ditsatt",,som du säger, och just det där med mörkret i förgrunden.
Det är roligt när man fastnar för en bild och ett motiv, som man sedan får lust att prova lite olika versioner av, för det kan bli så väldigt olika just i samma bild, med färgförändringar, ljus, beskärning o.s.v. // Åsa