Going for 1000 !
Förra gången jag kollade hur många medlemmar som är inregistrerade här på Bildredigering iFokus var det triss i åttor - 888 st.
Kollade alldeles nyss bara för skoj skull och ser att det nu har ökat till 919 personer - "and going for 1000…"
Om inte annat torde det i alla fall innebära att det här forumet är ett av de största (antagligen DET största) i medlemstal räknat om bildredigering som finns på svenska. I alla fall bland dom som enbart behandlar bildredigering.
Ska bli kul att se när vi går upp i 1000 och om det hinner inträffa under det här året. I så fall tycker jag att vi måste försöka fira det på något sätt, eller hur ?
Å vad roligt att det är så många medlemmar, och att det ökar! 1000 vore skoj att fira på nåt sätt! 

Ja, jag tycker vi borde fundera på det och i så fall vad och hur. (Förresten "vi" säger jag som inte hör till admin-gruppen…)
Med tanke på när Ingela startade sajten och att språket är "begränsat" till svenska, så är det med största säkerhet någon form av "världsrekord" i tillväxthastighet. I alla fall svenskt rekord för ett forum om bildredigering. Tror inte det finns motsvarande, så i så fall är det inte bara unikt - utan till och med rekordartat och unikt.

PS: Lovar att jag ska hålla lite koll på nuffrorna för medelemsantal och börja hojta högre när 1000 närmar sig.
haha ja gör så