Träbåt
En liten bild på en träbåt som jag tog nu i helgen.
Originalbilden

den omgjorda bilden blev mycket bättre bra jobbat =)
Snyggt (som vanligt).
Tack!!! 
wow, mkt mer stämning i bilden. gillas :D

Oj Oj Oj ,,vad snyggt,,ännu en favoritbild, kul också med din egen bild Cindy! Supersnygga färger!
Tack MandaR 
Ja Åsa, det är mycket roligare när man redigerar en bild man tagit själv. Tyvärr så har jag inte haft så mycket egna bilder. Men passade på att ta några i helgen när jag var nere på västkusten.
Du börjar bli proffs på det där nu! Jättefin bild Cindy (:
Tack Julliz… proffs var nog lite att ta i, men det var kul att du gillade den. :)

Helt enkelt sitsnyggt! Finns inget anmärka på ju :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Wow va kul!!!! Tack Anders! 

Synd att ditt/vårt fotoalbum här inte är så stort,,du har såå många fina/lyckade bilder nu, som skulle in där!
Snäll du är Åsa. Jätteroligt när man lyckas ibland. Det sporrar ju ännu mer.
Ja, man får inte plats med så många bilder där. Men nu när du har fått ihop så många fina bilder så kanske du skulle fundera på en egen hemsida. Om du inte redan har någon. :) Det skulle väl vara kul? Har själv planer på det. :)

Tack vännen! Jo visst har jag funderat på hemsida, men är lite för dålig på sånt där. Ska köpa systemkamera till sommaren och drömmen är att kunna få ihop lite fina bilder så småningom,,det vore jätteskoj…hoppas du får ihop någon snart, som har så mycket material.
Vad roligt! En ny kamera!! Jag ska också köpa mig en ny. Tänkte ge mig själv en i julklapp. *s*
Jo, så fort jag får lite bättre med tid så ska jag sätta igång med en egen sida. Ska bli skoj :)
#14 o #15 spännande, ser fram mot nya bilder o sidor.
….'träbåt som jag tog nu i helgen'. Jag får lust att läsa 'träbåt som jag fick upp'. Jag har mitt fritidsviste i varbergstrakten och där finns ju en och annan båt.
Exakt Alberta, där finns en och annan båt. Hade jag haft mer tid så hade jag åkt ut till Läjet och plåtat i hamnen på de stora fiskebåtarna. Men det fanns ingen tid för det. Får bli nästa gång :)