Micrsoft Picture It?
Det är ett redigeringsprogram ju ;) men är det någon här som har det och är det bra, vad kan man göra med det?
Skulle va glad för svar ;)
FIRST
VA?! xD vadå FIRST ??

Han var först :P Vikken N00b ! >_____<'
HAN!!! Nu sårade du mej XD
noob kan du va själv som stavar med två nollor XD
Det är hyffsat, inte särskilt avancerat men det finns Clone painting och man kan ändra färg och kontrast och så. Snäppet under photoshop elements typ ;p Min mamma har använt det i tio år nu, för att hon inte orkar lära sig elements. Det funkar för henne som är webmaster för en del kennelsidor vars grafik utgörs av foton, enkla bakgrunder, logos och nerladdade gif-animationer :)

#4; Nej förlåt :P
fattar inte vad som är fel på mig >__<
Men jag skulle vilja ha ett program, där man kan göra vattenstämpet ( c ), klona, fixa fräger, ha olika stämplar, kontraster, curver, m.m unefär som photoshop. men har aldrig lyckats ladda ner! :) Så jag försöker hitta ett liknande program!

Jag har det ^^ Använde det JÄMT innan. Gjorde rätt skapliga kreaktioner. Anmälde några bilder på skoj till en photoshop bild tävling och kom med bland de främsta xD. Annars gör jag mest animationer i det när jag väl använder det numera.
Jgraph:
"Om ni lägger ner kommentarer av den här typen:
_"FIRST"
"VA?! xD vadå FIRST ??"
"Han var först :P Vikken N00b ! >_____<'"
"noob kan du va själv som stavar med två nollor XD"
_och talar om att det gäller GIMP, så kanske "han som bombarderar" blir tilläckligt intresserad av att läsa inläggen."
Jag skrev som titel att det hade med microsoft picture it att göra. Hon skrev first för att hon va först. det fick jag förklrat för mig. Kan du nu förklara vad du menar med det?