Ett Par :)
Okej, bara en innan jag måste börja plugga xD
Orginal bilden.
Och så resultatet :D
Det blir så himla snyggt :D
Fint! Söta ni är 

Du är inne på rätt väg, färgtonen är perfekt för bilden, men jag tycker färgerna saknar lite lyster - de ska skina lite mer..
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
#2 #3 tack ^^
#4 sitter vid min laptop nu och på den här skärmen ser bilden matt och tråkig ut.. lite platt nästan. hur vet jag vilken skräm som är rätt? din är säkert mer åt samma håll som min laptop då bilden saknar lyster. hm svårt sånt här :)
Jag tycker om bilden och färgerna, men den är lite matt och saknar lyster även i min skärm.

min skärm är ok kalibrerad, det enda är att den inte skiljer alla svarta/grå nyanser i slutet på skalan, så jag tror det är så attt den saknar lyster. sen är en laptop skum att kolla på bilder med tycker jag..svårt veta om det är rätt färger eller itne..
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Hmm skummt. men det verkar ju vara mer rätt på min laptop :/
I alla fall jag tog i lite mer (nästan för mycket på min stationära skärm) för om bra på min skärm blir matt hos alla andra då måste ju lite för mycket hos mej bli bra för alla andra? :)
Nytt test :)
Jag vet inte Jenya, nu ser det liksom utfrätt ut på vissa ställen. Mest på din killes arm.
hmm måste få kalibrerat min skärm riktigt >.< det här går ju inte :/
Ja det är lite tråkigt när inte skärmen är som den ska. Fick min skärm hemma kalibrerad för nån vecka sen.
hur då? :O
Nä jag gjorde det inte själv. Men man går in på Adobe Gamma och sen justerar man färgerna. Eller som jag fattade så justerade man den gråa färgen. Ja jag vet faktiskt inte riktigt. Kanske någon annan här är duktig och kan förklara hur man gör.
Jag har fraghat som en galning ang det, och jag har försökt sjhälv med det här med gamma, men jag fattar inte hur man ska göra det där. :( well well får bli senare! skolan kallar dags för lektion :P