Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 1224 ggr
Therese
0

Hjälp! Redigera bild.

Visste inte vilken grupp jag skulle lägga detta i så det fick bli off topic. Den här bilden blev jag så kär i! Men som ni ser är det massa skit som förstör för hunden. Kan någon hjälpa mig så att bilden blir respektabel? Eller förklara hur jag skulle kunna göra. Tack på förhand!!

Therese
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glömde naturligtvis bilden… :p

Tobbe_490
0

Hej, Vad har du för redigeringsprogram? För att få bort allt störande är principen att du frilägger hunden. Man markerar hunden på olika sätt (beroende på vilket program man har) och klipper sedan ut hunden. Ganska så mödosamt jobb med tanke på allt hår som hunden har. Han man gjort det några gånger försöker man nog placera hunden mot en mer neutral bakgrund nästa gång man ska fota ……

Taggeman
3

Här ett litet försök.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Therese
0

#1 Har inte använt något på länge men använde GIMP förut, jag ska ta och testa :D

#2 Åh tack! Det vart ju riktigt bra!

Tiktak697
0

Ursäkta om jag lånat staden lite Skulle någon snälla kunna hjälpa mig att redigera bort en jätte liten grej på mitt foto ?

Mvh Tiktak

Roosenlilja
0

Testade lite

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Therese
1
[Jens]
0

Bra jobbat Taggeman !

Taggeman
1

#18 Tack! #6 Men Kattsussi gjorde ett fint jobb med.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

[Jens]
0

Absolut. Kan man ha och sätta vovven i olika miljöer om TS vill. 👍