Redigera bort staket
Ja tack så mycket! Det blev superbra! ^^
Märkte nu på datorn att bilden tyvärr är liten när jag klickar på den :/
#1 Du har inte bilden i större format? :) Eller det går kanske inte när man lägger upp bilden som kommentar?
#4 Nu ställer du frågor som jag inte kan svara på 🙂. Jag sparade ner bilden som "Spara i bildbibliotek". Därefter redigerade jag den i Photoshop och lade upp den här på vanligt sätt. Jag har inte gått in och ändrat storleken någonstans. Måste överlåta till någon annan att svara på det tekniska…. Fortsätter följa tråden så jag också får svar 🙂. Brukar inte hänga här på bildredigering utan mer på kattsajterna.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
#5 Du kanske sparade bilden innan du klickade den stor? :) vet ej om det gör en skillnad? Men tack iafdu fixade det jättesnyggt! Skulle dock gärna vilja ha bilden i originalstorleken om någon kan fixa det, om det ens går? :)
Kopierar jag över båda bilderna i tråden till mitt skrivbord och går in under "egenskaper" så ser de ut att vara lika stora?
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
#7 klickar du på orginalbilden så får du upp den i stort format.
#5 Klicka upp originalet och välj "spara som"
#8 + 9 Ja, kolla! Vad bra! Då har jag lärt mig något nytt i dag 🙂. Jag får göra ett nytt redigeringsförsök med hästarna och staketet någon dag när jag får en stund över 🙂. Tack för info!
#11 Tusen tack! Helt perfekt :D