Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: fotomanipulation
Läst 834 ggr
[Rhonda]
0

Fixa till A4 med skannade s/v släktfoton.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är äldre släktingar som har skannat fotona o skickat dem så här. Bättre än så här kunde de inte göra.  

Kan någon skära ut dem o fixa till dem så mycket det går.

Jag vore tacksam. Tack på förhand.

Roosenlilja
1

Väldigt ljusa detaljer och när man tar en bild av  dessa fem så blev den väldigt liten. Jag har förstorat och jobbat lite med kurvor och brus. Test nr 1

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Roosenlilja
1

försök 2

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Roosenlilja
1

Blir snöblind hehe…

[Rhonda]
1

Snällt av dig att ge dig på detta Sussi! Kram

leemland
0

Ett tips om du har möjlighet - scanna in varje bild var för sig, eller ha 2 st/bild. 
Det blir ett väldigt jobb att först klippa ut dom och sen bearbeta. (om man inte arbetar med alla samtidigt.)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
1

Jag testade göra en snabbredigering på hela bilden du bifogat 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Rhonda]
1

#5  #6  Vad bra det blev! Tack!

Jag har inte fotona. Sist jag var hemma i Melbourne skrev min mammas kusin ut detta till mig. Hon hade själv fått det som A4 o kom inte ihåg vilken släkting det var som ägde fotona.

leemland
1

#7 Tack ska du ha. 🙂

Okej, det va ju synd.

/ J 

Roosenlilja
1

Testar återigen med att förstora din bild och leka lite med olika lager mm

[Rhonda]
1

Tack Sussi! Kram