Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: redigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 1178 ggr
missan´s
0

Hjälp med att ta bort gallret?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Skulle vilja få bort kompostgallret/hagen bakom kaninen, om någon skulle vilja försöka sig på det? Vore jätteschysst! :)

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Florrpan
0

Kan du ladda upp en bild i taget så att vi kan ta hem dem i orginal storlek? Antar att iFokus har ändrat storleken.

PS: Om du skulle välja en av bilderna, vilken skulle du helst vilja ha fixad?

Roosenlilja
2

Övar fortfarande på redigering.
Gjorde om bilden lite.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Roosenlilja
2

Lite extra snö.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

missan´s
0

#1 Absolut! Den där kaninen står på bakbenen väljer jag då :D 

Såhär? :) 

missan´s
0

#2 / #3 : Vad gulligt det blev med snön hehe 😃 Gillade annars original bakgrunden (förutom just gallret då) om du förstår, så ville gärna haft hela bilden. 😊

Roosenlilja
3

Det är ett hästjobb att få bort gallret och som du ser är det väldigt överexponerat ovanför taket. :/  Det skulle ta minst 4 timmar att få det någorlunda.
Jag har testat lite och så här blev det efter 2.5 timmar. Detta gjorde jag enbart för att öva och jag är nybörjare som sagt.

Veda
0

Varför inte strunta i att ta bort gallret och beskära bilden istället?

Roosenlilja
5

testar igen

Uppkatten
10

Tyckte också att det här var en lite knepig bild att redigera, men gjorde ett försök.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

missan´s
0

Tusen tack #6 / #8  och #9 ! Riktigt skickligt gjort!👍

Roosenlilja
0

🌺Varsågod! 👍

[EM L]
0

Vad använder ni för redigerings program?

Blir så inspirerad!

Roosenlilja
0

Adobe Photoshop Cs6