nån som kan se vad det är?

ja vet, ja vet! =D Fast kanske inte ska avslöja ^^ riktigt grym ären iaf!

haha ne de blir inte lika kul för jag vet att du såg rätt, noll utmaning då XD

Skelett på svamptur i skogen? :o

#3 hur kunde du se det!? :O haha väldigt bra gissning. då får tråden övergå till klagomål för de som inte ser istället då XD
#4 haha jag som tyckte den var mysig och kärleksfull när han luter sig och luktar på blimman och de varma ljuset som strålar in över trädtopparna.. eller nåt XD de var inte meningen att skrämmas, sorry ;P
Ja, jag ser ett skelett som är ute och går i skogen *s* Vad han gör där har jag ingen aning om :)
Kanske som asakall säger, så letar han svamp i mörkret *s*

ja jag som inte gillar svamp och inte gillar skelett kan mycket väl tänka mig att det kan vara så att skelett gillar svamp XD
#7 haha, ja vem vet :)

jaha, det är därför jag inte gillar svamp dårå ;)
Ser oxå ett skellet i skogen..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

duktigt :3

Men säg? :P

haha det behövs inte för ni har sett rätt! dessutom har jag inte fått en enda snärtig kommentar om "vad *** ***** ***** ** det ska föreställa" jag ska fortsätta att utmana trådläsarna när jag gör väldigt udda saker tror jag ;) speciellt när jag inte ser själv >_>

Haha, jag kan och tänker säga snart

ni kan ju inte vara seriösa

?

haha vi gör det här till lekstuga då men det får inte bli en vana, så ni kommer ihåg de, meningen är ju att vi ska prata om bildredigering här XD jag kommer inte komma på det så säg du jonet

Fler som kanske vill gissa först :P

scaary ;)
typ liemannen x)
Ser ut som en rotvälta ^^ kanske…

en rotvälta är en av originalbilderna :D bra gissat
Men är det någon som kommer på;
Vad är det man kan sova i, sitta på och borsta tänderna med?
*Jonet får inte svara*
hehe, måste bara få svar ;P det är så skoj ;D

Jag har ett svar!
Sig själv :) Man sover i sig själv, sitter på sig själv, och man borstar tänderna med sig själv ! Man får väl vara lite öppensinnad för att godkänna det men jag tycker nog att det räknas! :)

Frukost (nu MandaR) skrev: "Vad är det man kan sova i, sitta på och borsta tänderna med?"
Svar: En säng, en stol och en tandborste! Haha, kul va?

men jaha, kul o sno någons tråd för en kass "kluring"
hehe, jag har så kul liv :P
Men du fick ju inte svara jonet >.<
*sry waikru för att jag kapade din tråd :P*

Ingen fara, kapa på. andra gången det händer i den här tråden nu. jag tror ni kommit till fel forum